finskaflikkan

Alla inlägg under september 2012

Av Kattis - 28 september 2012 09:23

Idag ska jag, sonen och syster J shoppa lite kläder till MIG, mig.. mua.. hör till ovanligheterna.    

Hennes pågar är på daycare. 


Sen handlish lite på Kvantum... Fixa middag.. Eventuellt färga håret igen. Med lite meeeeer slingor.. Love it!!!! 


För att tidig kväll duscha, fixa sig iordning och gå ut!!! på krogish med syster S... hihihiihihihihihiihihihi....   


Så skål på er! Och ha en najsig fredag!     


Av Kattis - 26 september 2012 22:26

Kan inte sova. För mkt i huvet just nu. Och så e jag så rädd för att försova mig, vi ska upp kl.5 Huva...

Av Kattis - 26 september 2012 14:56

Weeieieieieiie..... Imorn åker jag och sonen till stockholm.   

Bussen mot Örebro avgår 06.58 och vi ska först hem till min pappa och vara där nga timmar.

Sen vidare till syster J där vi ska sova hela helgen troligtvis.   


Är så glad! Ska hälsa på lilla Nicole också på skogskyrkogården och göra höstfint.

Ser ut såhär nu..

 


Ska även gå ut med syster S    och träffa mammsen också   

  

Av Kattis - 25 september 2012 19:23

Som ni märker är jag väldigt LÅG idag!

 Älskar djur! Älskar barn!   


Av Kattis - 25 september 2012 18:58



INGEN BRA DAG ALLS..............



  

Av Kattis - 25 september 2012 18:50



  

Av Kattis - 25 september 2012 17:50

Ännu en jobbig dag iaf..

Min svärfar är sjuk.

Vi fick idag veta att hans camcer är av aggresiv form och inget man kan bota.   

Utan man lindrar symptomen och "bromsar" förloppet typ. Ja han dör långsammare helt enkelt.

Jag fick de samtalet vid lunch.


I eftermiddags får jag ett samtal att han åkt in med ambulans och de misstänks han har Sepsis.   



Av Kattis - 25 september 2012 13:39

Tack för alla fina kommentarer! Värmer verkligen!   


Idag har de varit löning. Eller ja.. CSN dårå.. Betalt räkningar och nu är man fattig igen.

Köpt en hel del mediciner. Måste äta en massa extra tillskott av vitaminer och sånt tråk.

Äter per dag nu, Duroferon som är järn, Levaxin för sköldkörtel, Behepan som är b12, folat som är folsyra, Dulcivit som är multivitamin, Bisoprolol som är betablockerare för mina rytmstörningar, omeprazol för min oerhört känsliga mage (haft magsår), fiskleverolja kapslar efts jag inte gillar fisk. *ryser* Magnesium tabletter för bristen på det, Berocca tar jag en varje dag samt fluoxetin som är på nedtrapning nu sen 7månader tillbaka som är antidepp medicin PLUS atarax att ta vid behov när man har ångestattacker. Så 12 tabletter... Dock inte varje dag... Varje dag är 11st. Atarax vid behov... Herregud... E fan värre än en gammal tant på ett åldersdomshem...   

Jaja....


Ska iväg imorn och köpa färgen till min sons rum också! Så man kan börja fixa och dona. *hihihihi*

Får man lite annat att tänka på också, vilket är behövligt.

Haft en govän på fika här hemma med... Kändes skönt att få prata och umgås. Guld värt!     


Till middag idag ska jag och sonen baka en pizza hemma. *mums*   

Blir en med tonfisk på...


Vad ska ni äta idag?


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards