finskaflikkan

Alla inlägg under november 2012

Av Kattis - 29 november 2012 15:41

Hejdå Sverige! Nu drar jag te norrland! :D ;)

Av Kattis - 29 november 2012 15:41

Hejdå Sverige! Nu drar jag te norrland! :D ;)

Av Kattis - 27 november 2012 22:21

inte bloggat på länge. Beror på att vi har vääääääldigt fullt upp! :)
Har hunnit fixa elleverantör, bredband. Fixat med habiliteringen. Stängt av abonnemang här i hfs. Ringt miljoner samtal, jagat möbler och har hittat i princip allt förutom dubbelsäng för ynka 1000kr. Sen tillkommer ju kostnader för annat vi behöver till köket bla.. gardiner, mattor, köksgeråd m.m :)
känns kul iaf att börja för första gången i vårt liv leva HELT nytt! Längtar som en galning! :)
Det får vara vår gemensamma julklapp till varandra iår. <3 (självklart får lillen annat oxå) :) <3
För första gången på 1,5år känner jag att de här ÄR rätt!

Nu sova! :) natti natti <3

Av Kattis - 26 november 2012 09:23

!

:)

Av Kattis - 21 november 2012 16:26

iiiiihhh

Av Kattis - 21 november 2012 10:29

nu sitter jag på ett fik i Sthlm och väntar på tåget som drar te örebro. Blev en god latte machiato och chokladtårta.. mums. :)

Hur som helst...

Tåget avgick från Boden 19.14 Jag somnade redan 21 ca.. fick höra av dom andra 2 kvinnorna i sovkupen på morgon att dom ALDRIG vart med om maken till en som sovit så gott på ett tåg som jag.. :D prata massor och snarka och hade mig.. haha.. skämdes som en hund.. haha.. :)

iaf på möra vid 6.30 vakna jag alldeles utvilad och gick upp te bistron och käka frukost.
vid mitt bord sätter sig ett äldre par och vi börjar prata massor. :)
Visa sig att vi kommer bli grannar och ska ses när vi flyttat dit.
Vilken start på morgon och att vi va sena 2,5timme bekom mig inte,alls..
Känner mig så glad och upprymd och lycklig.. har inte känt denna känslan sen 29april 2011.
Helt underbart. :D

Att jag sen fått ett jobb med 1månads provanställning som sen blir tillsvidare och en förstahands kontrakt på en trea i Boden med kamin i vardagsrummet som de INTE är eldningsförbud på är som guldgrädde och hope diamanter på moset :)

Nä nu ska jag blunda en stund på den stora sköna fåtöljen en stund.. :)

Ha de gött!

Av Kattis - 19 november 2012 06:26

Varit vaken sen drygt 4.30 Är väl lite nervig inför dom närmaste dagarna som kommer.    

Ska ju nu först till Stockholm och lämna av den sista kissen Gustav till fina vännen A.

Och sen ta ett tåg som tar fleeeeeeera timmar och jag måste sova!!! på tåget innan det är framme dit jag ska.   

Det va ingen billig historia, men de får lov att gå ändå. Och får jag jobbet är de värt varenda krona!

Strax ska jag dessutom ringa kontoret med lägenheterna, dom öppnar kl.8 och tänkte ringa exakt, prick då och får hoppas jag är den första att ringa dit och får hyra lägenheten! *nervös*   


Har packat nästan allt jag ska ha med mig.. Ska ju ändå va borta till på onsdag.. Ska strax fixa håret för den som noterar!

Ta upp Colin snart och ta fram frulle..

Kl.10 ska jag ta bussen mot huvfudstaden eller ja Örebro då..


Ses och hörs!




Av Kattis - 19 november 2012 05:11

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Skapa flashcards