finskaflikkan

Alla inlägg under februari 2014

Av Kattis - 26 februari 2014 14:05

Då e man helblond igen. :-)
Fullt upp så blir inte mkt skriva.
Men vi mår alla bra. Lillen e sjuk igen dock.. Men annars bra.
Tjing

Av Kattis - 24 februari 2014 09:20

Tydligt att jag inte kmr klara bloggutmaningen alls.. Har alldeles för mkt att göra nu spec från och med idag. :-)
Så ja vi.får se helt enkelt.

Av Kattis - 21 februari 2014 15:13

Va fasen ska man tipsa för något gällande musik?!
Tjaaaaa... Jag gillar att lyssna på Enya, man blir så lugn av det. Speciellt caribbean blue tror jag låten heter. Får såna rysningar att jag börjar gråta.. ;-)
Så lyssna på den är mitt tips om du vill va me om en känslostorm :-)

Av Kattis - 20 februari 2014 16:02

Hahahhaaha... Fick denna av h idag :-p

Av Kattis - 20 februari 2014 09:27

Om jag fick välja ett instrument att vara grym på så blir de LÄTT piano!
Det är så fint. Och jag älskar att se andra spela piano som e grymma på.det :-)
T.ex Robert Pattinson är.grym på det och att han ser bra ut gör de inte sämre precis ;-)

Av Kattis - 19 februari 2014 12:39

Till musik.. Jadu..
En är när jag ringde på kvällen/natten till en radiokanal och önskade en låt.till Håkan (utan att han visste de såklart) och dom spelade den när vi satt i vår s80 T6 och körde bil mot sthlm. :-)
Va Peter Jöbacks låt med Stockholm inatt. Hihi.. Lite halvromantiskt typ.

Av Kattis - 18 februari 2014 09:44

Vad säger andra människor om hur jag sjunger?

Jag kan nog säga såhär! :-)
Jag har inte en ton rätt, är tondöv, missar ord och kan uttala fel m.m Men har FÖR JÄVLA KUL när jag sjunger! :-D speciellt karaoke har man sjungit massor.. populäraste vi tjejer brukade sjunga va främling med Carola, Wind of change med scorpions och så en till jag inte minns namnet på :-)

Av Kattis - 17 februari 2014 22:55

VECKA 8 - MUSIK
 
048. Vad för slags musik gillar du?
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
050. Berätta om ett härligt minne kopplat till musik
051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
052. Tipsa om något intressant som har med musik att göra
053. Hiss & Diss - Musik
054. 5 låtar du rekommenderar


Vad för slags musik gillar jag?

Ja allt möjligt. Mkt beror på humöret faktiskt! :-)

Är jag glad och sådär bubbligt lycklig älskar jag att lyssna på 80tals musik.

Ledsen och så så blir de typ lugna favoriter och ballader.


Men har nga favvosångerskor och sångare ex. Britney spears, Christina Aguilera, Michael Jackson och Savage Garden går varmt i högtalarna :-p



Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards