finskaflikkan

Alla inlägg under mars 2014

Av Kattis - 30 mars 2014 19:38

Helt.jävla otroligt att ett sportintresse kan gå så långt som till dödsfall.
Vedervärdigt och avskyvärt!!!
Mina tankar finns hos familjen som blev drabbad av en.oerhörd förlust idag!

Av Kattis - 27 mars 2014 14:59

Så glad, så glad!!!! Vill säga en del saker men kan inte göra det!!! (nej ingen graviditet!!!) så va de klargjort! Men nånting annat riktigt kul för mig!!! Hihihi
Har dessutom fått 2veckor jobb nu på Mg. 1april - 15april. Känns najsigt!
Nä lär bege mig ut strax med en viss vovve och lapa sol. Är 12+ grader i solen i Boden!!!! :-D

Av Kattis - 23 mars 2014 20:14

Jobbat långpass idag. Slutar om en timme. Helt slut. :-(
8-21.15 Huvva. Dom passen är verkligen inte mänskliga med dessutom 3.15 timmar rast :-/ usch!!!
Så glad att jag faktiskt gör nåt åt min situation!!!!! :-D
När jag kmr hem blir de bara en kvällsmacka och Te innan de e dags att sova. Colin är sjuk IGEN :-( han är varm, snorig och klagar på ont i huvet och magen.Så jobbigt när man iinte är hemma och kan ta hand om han. Lillfis <3

Nej lär ta ett sista ryck nu.

(de som står på bilden nedan har hänt mååååånga ggr!) ;-)

Av Kattis - 21 mars 2014 20:20

Idag fick denna ljuvliga kissemissa Bolle somna in efter en väldigt jobbig natt. :'(
Vila i frid vackraste Bolle. Din favorithusse Colin saknar dig oerhört. Och även vi andra. Nu vet vi att du inte har ont längre vackra, fina katt. <3

Av Kattis - 10 mars 2014 23:58

Ligger just nu i soffa med smärtor i buken. Är långt ner till höger och skärande ont. Bläh. Tagit 2 st citodon så går de inte över på nga timmar får jag lov att ringa 1177.
Hoppas på att ha somnat innan av dåsigheten från citodonet... :-/

Har iaf Seinfeld på. 2 snarkande grabbar i bakgrunden och 2kissor som myser och spinner med mig. <3 mina små lurvbollar.

Av Kattis - 8 mars 2014 07:28

Vaken sen 6.30 då C tyckte se va dags att gå upp. :-) men inte gjorde de nåt när man klev upp och såg detta fina väder. Sol och klarblå himmel.
Blir kaffe nu och frukost i godan ro innan deär dags att gå ut och få i sig lite d-vitamin. Hoppas ni alla får en finfin lördag.

Av Kattis - 5 mars 2014 09:24

Fy vilken hemsk kväll jag hade igår :'(
Hade såååååå ont i mina händer så hade lust att kapa av skiten!!!
Hade tvättstuga igår och vek in allt, diska stor disk och skrev en hel del och därför fuckade händerna upp totalt.
Dom va svullna som ballonger, ådrorna i fingrarna svullnade upp och de ömmade som satan i dom. Bild finns nedan. Va mest i vecken på fingrarna.
Enda som lindrade smärtan va att ha händerna under rinnande kokhett vatten. Och idag har jag typ träningsvärk. Kan inte sträcka ut hela handen alls utan att de stramar så ini helvete. :-(
Blir och ta ett varmt bad strax så kanske man blir lite bättre.

Ramlade ju i förra veckan i.trappen för nån idiot slängt en cykeljävel i trappa och de hamnat en hel del cykelolja där. Slog i svanskota och rygg rätt rejält. Efter att ha varit till dr så vart diagnosen trolig fraktur. Så bara gå hem och vila och knapra på smärtstillande.
Fick iaf glädjande besked om att jag får ut försäkringspengar för det. :-)

Just de väntat på att få.tid till reumatologen i över 6månader. För två dagar sen fick jag en tid. Och gissa om jag vart förvånad att de står jag ska dit en lördag. :-)
Men de stämde (har dubbelkollat).
Hoppas på.få ordentlig hjälp mot ledsmärtorna nu!

Ha de gott!

Av Kattis - 3 mars 2014 17:47

C har gått på dagis idag. Jag har haft fullt upp med mitt och fått trevliga besked. :-)
Trodde inte jag va SÅ bäst men ja tydligen så är jag. Haha ;-)
H kanske får praktikplats inom snar tid. Får veta mer om de imorn.
Annats rullar livet på fattigt, roligt och framåt. Tur man har mkt att stå i så man inte hinner grubbla.

Hoppas vi båda får jobb te sommaren så man kan jobba så hårt de bara går så man kan spara undan så mkt som möjligt för dessa tider!

Nä nu ska de lagas kyckling till middag innan de ska badas liten C och sen läsa saga och sova.

Over and out

;-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards