finskaflikkan

Alla inlägg under maj 2014

Av Kattis - 21 maj 2014 08:54

Har tappat suget till att blogga som ni säkert märker... Försöker varje dag att komma på att skriva nåt men blir helt tomt i skallen.

Är iaf sjukskriven nu till 15/6. Känns skönt!
H jobbar och C är på dagis som vanligt mellan 6.30-14 varje dag.
Är jag som hämtar han. :-)

Ja jag är hemma hela dagarna. Slappar, svettas som en fontän och har hemska värmevallningar...

Har dessutom fint väder häruppe i Norrland :-) men är jobbigt när de e så kvalmigt och kvavt!!! Huvva...

Jaja... På återseende :-)

Av Kattis - 11 maj 2014 08:55

Inte skrivit på evigheter. Igen.

Har inget direkt att förtälja här faktiskt. 

Mer än att vi lever, mår ok. 

Äcking har iaf fått jobb! :-) Och börjar imorn! 

Jag är långtodssjukskriven nu. 

Hittat en vän i Gävle som jag är helt säker på att vänskapen kommer hålla i resten av våra liv! 

Vi är bokstavligen lika varann både till sättet, personligheter, utseende och våra liv överlag :-) 

Känns helt underbart faktiskt! 


Men ja. Mer än så blir det inte. 


Over and out

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards