finskaflikkan

Alla inlägg under maj 2015

Av Kattis - 31 maj 2015 17:22

Idag känner jag mig omgiven av kärlek från mina pojkar. <3
Vet inte hur jag skulle klarat mig utan dessa två fantastiska varelser. H och C. <3 Mina allt. Så kär i H och älskar han uppöver öronen och Älskar Colin så mkt så ord räcker inte ens till. :-) och så Lilla Nicole som jag också älskar massor, men inte finns här så jag kan visa och säga de varje dag som jag gör med Colin.
Och att vi nu har fått vår.önskan uppfylld att få ett syskon till C och N. En liten Mira. Som kmr födas om senast 5-7veckor. :-D <3
Hon är vår lilla rainbowbaby, hon har kommit med ljuset, lyckan och gjort vår familj komplett. <3 att man kan älska och sakna någon så himla mkt som man aldrig träffat är helt otroligt men underbart. :-)

Idag känner jag mig bara så glad och lycklig. Min fina fina familj. Som jag aldrig vill vara utan. <3

(såklart hade jag ingen bild på H i den nya telefonen så de lär åtgärdas snarast!) :-)

Av Kattis - 31 maj 2015 11:16

Idag är de mors dag. (vart dock firad för två veckor sen när de va mors dag i Finland) :-) <3 och så fyller mor min år idag :-)

Blir verkligen en superlugn dag, se på film och äta gott, bara va. Skönt att ha såna dagar också speciellt nu när man är stor och otymplig ;-)
Imornbitti är de tidig dag då jag ska ta bussen till sus 07.15 Har möte på hab.
Och H får ta C till skolan.

Nä efts jag inte har nåt att skriva så får de va bra såhär :-)

Av Kattis - 30 maj 2015 17:06

Vart sugna på tårta igen :-D hehe så sagt och gjort så gjorde vi en jordgubbstårta som vi ska smaska på ikväll. Mumma!!! :-)
Colin ville spritsa på grädde och dekorera en muffins och de fick han såklart också som han sen åt till mellis. (lördag idag ju!) :-) <3

Av Kattis - 29 maj 2015 04:41

Va på bm-besök igår också :-)
Blodtrycket: 120/75
Hjärtljud: 145
Sf-mått: 34
Hb: 121
Och hon ligger fortfarande i säte.. Vilket är mindre roligt... Men ändå har hon ca 3v på sig att vända :-/
Hoppas så av hela hjärtat att Hon vänder sig själv och jag slipper vändningsförsök... :-S :-)
Annars är allt superbra!

Fick även min Nya älskade felleton igår :-D en sony xperia z3 bronze och till den köpte jag en mobilcase i färgen camel :-D
Haft xperia z innan och bättre telefon får man leta efter! Älskar sony :-) och älskar min Nya felleton :-)

Av Kattis - 28 maj 2015 15:02

Av Kattis - 23 maj 2015 13:22

Till mellot ikväll blir de smaskens!!!! Nämligen smörgåstårta :-) till de har jag unnat mig ett vitt vin som är köpt på bolaget. Jacobs creek alkoholfria förstås, får hoppas den smakar bra. :-) Annars har jag grapeläsk istället ifall de smakar urk. :-p

Har en del godis och choklad också till Colin :-D
Blir förhoppningsvis en helt underbar mysig familjekväll med mina pojkar. <3

Av Kattis - 21 maj 2015 16:01

Fy va humöret svänger endel.. Är överlycklig i ena sekunden, orolig i nästa för att totalt deppa ihop sen... Behöver väldigt mkt närhet av H också och tkr de är grymt jobbigt när han jobbar.. Kan ärligt talat gråta för jag saknar han så mkt.. <3
När han är hemma så vill jag ha han nära hela tiden :-D Hihihi

Kan inte fatta bebis kommer om dryga 7(!!!!) veckor om dom sätter igång mig.. :-o :-)
Är ju inte långt kvar alls faktiskt och sista 2 veckorna har gått riktigt fort. <3 Men de får de göra för jag vill ha ut bebis nu. Längtar till den där stunden när man krystat och bebis far ut och man hör ett skrik och får upp den på bröstet. Den känslan alltså, är helt obeskrivlig och underbar. Och den kärleken man känner till de lilla knytet där och då. <3 trodde inte man kunde känna så mkt. Men jo de får plats för en tredje till i hjärtat :-)

Nä vill att de blir 37+0 pronto då är hon klar och kan komma när som helst. :-)

Av Kattis - 21 maj 2015 07:57

4/5 delar är avklarat. Är i 8:onde månaden och vecka 33 :-D
Fantastiskt. Snart är vi i mål. Hejja Mira <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards