finskaflikkan

Alla inlägg under april 2016

Av Kattis - 30 april 2016 20:22

Usch Mira är sjuk :-(
Har 40,1 i feber och har fått Alvedon. Pratat med 1177 2ggr och även varit till jourcentralen med henne där man kolla sänka, saturation och läkaren lyssna på hjärta och lungor och kolla öron och hals. Och allt va ua. Så mest troligt ett virus då. :-( men det är så hemskt att se henne va sjuk... Stackarn. Som tur är har jag fått i henne 4 flaskor lälling och lite vatten också <3 mat är hon inte så sugen på dock :-( så tur att vällingen gick ner, blandar den med havredryck åt henne <3
Iaf snart ska jag kolla febern och beroende på hur högt det är trots 2 suppar så kanske jag måste åka in :-( <3
Kör inte sova inatt alls :'( lilla pups.. Varför ska små barn va sjuka för? Hatar förkylningar!!!! Hatar virus och jag hatar rs-virus!!!!!
Nä nu måste hon bli frisk snart min prinsessa <3

Av Kattis - 30 april 2016 08:45

Igår för 5år sen kom jag, Håkan, Colin och Nicole hem från Helsingfors. Vi hade haft en helt underbar resa tillsammans som vi aldrig kmr glömma. ? Det är igår för 5år sen vi var till st:Eriks ögonsjukhus med Colin, där min pappa och V kom också för att hjälpa oss, den dagen min pappa fick träffa Nicole vid liv sista gången, den där resan från sjukhuset till Nynäshamn, där vi bodde då, som H fick lov att göra, en sista resa med sin första dotter, det är den sista gången vi var och handlade alla 4 då på kvantum i Nynäshamn.. Det är igår som jag fick mata henne en sista gång runt 23 på kvällen... Som blev den absolut sista gången nånsin.. För den natten sen som kom.. Drog hon sin absolut sista andetag. :'( Idag är alltså Nicoles dödsdag. Och jag hatar dessa dagar. Önskar att man kunde ta bort dom från kalendern!

*1/3-2011
+30/4-2011

Du är oerhört saknad och väldigt älskad lille vän ?????

Av Kattis - 29 april 2016 13:14

Mina träningsskor har kommit :-D wiiiiee!!
Och jäklar vad skönt dom satt! Fjäderlätta dessutom, kändes knappt som att jag inte hade skor på mig alls. :-)

Funderar på vilken tid jag ska träna imorgon.. Ska jag prova ta på kvällen 1,5timme innan stängning... Kan bli skönt för sömnen. För när jag kmr hem sen så är de raka vägen in i badet och slappna av. Ta en proteinshake och sen börja läsa en bok tills man somnar :-)

Ja så får de nog bli :-)

Trevlig helg

Av Kattis - 29 april 2016 08:29

Åååh va jobbigt och motigt allt känns :-(
Vill verkligen inte plugga.. Tagit fram skolböckerna för att sätta igång.. Men kmr inte igång.. Är helt tom i huvudet.. Och har hemsk ångest över att det är presentation i engelska nästa vecka på tisdag :-(
Ocj veckan därpå ytterligare en presentation :-( Och jag har inte ens läst en bok på 200 sidor som man ska göra :'( fan också.. Vart är min motivation nånstans?!

Av Kattis - 28 april 2016 17:31

Den där kyrkvolontär arbetet vart för mkt. Ska palla med skolan nu också och är faktiskt på gränsen att ge upp den också.. :-( Är såååååååååå mkt att göra i engelska 6 och samhällskunskap 1b visst de funkar men de är förbannat tråkigt!!!! :-(
Gå alltid ut gymnasiet säger jag bara! Hur skoltrött du än är så gå klart det för det är ingen kul att göra det nu.
Usch.

Av Kattis - 28 april 2016 13:35

Shit pommes... Skönt att träningen är över för idag!! :-) Va jätte tungt idag speciellt sista övningen.. Skakade som satan! Men nu är de gjort.
Tränade idag mest överkroppen då jag har sån hemsk träningsvärk i låren.. Men gjorde 2 övningar som tränade Hela kroppen också :-) totalt 1 timme o 15min idag :-o
Tänk att JAG (!!!!) MUA tränat så länge! Hahhahahahah.
Känns för jävla gott iaf att ha kommit igång :-)
På lördag ska jag träna helt ensam :-S blir lite läskigt men nog fan ska jag kirra det här själv! :-D tkr de här känns riktigt kul!!!! Men måste hädanefter komma ihåg att alltid ha med en banan eller proteinshake eller nåt liknande som jag kan ta direkt efter träningen. :-)
Och så på måndag och onsdag så tränar jag med T igen :-) perfekt.

Av Kattis - 28 april 2016 05:57

Har sån träningsvärk så jag knappt kan gå... Får se hur träningen kmr gå idag... Får bli en extra lång uppvärmning helt enkelt och hoppas att de släpper!! Sen kl.18 idag ska jag på planeringen med kyrkan. Så får vi se hur de känns också..

Och tack vare mamma så åker jag och Mira ner till sthlm så jag kan gå på intervjun :-D Fan så jag är glad :-D

Och imorgon är de bara skoluppgifter som gäller. För hela dagen. Och hela helgen. Och faktiskt alla dgr framöver tills vi åker. Hua... Blir tufft. Men men det ska gå..

Av Kattis - 27 april 2016 07:53

Kan gå i uppfyllelse :-o sökte ett Jobb i sthlm på rättsmedicin och fick igår svar..
Läs nedan. Har egentligen inte ens råd att åka. Men herregud det här är en one in a lifetime chance!!! Så hoppas på att jag kan ordna med att åka dit. Träningen ordnar sig genom att jag tränar med min syster J som också styrketränar :-)
Och ska göra massor av skolarbete innan så jag typ är klar innan.. Så blir att ligga i hårt nu dom här dagarna isf.
Frågat min mamma om hon kan hjälpa mig med att köpa biljett ner. Åker isf den 12/5 och åker hem tidigast 19/5
Allt beror på om jag får chansen att komma på den andra intervjun :-) Och isf när den blir för 2 resor ner det kan jag glömma! Så ska försöka säga de på besöket den 13/5 att OM jag blir utvald för intervju 2 så får dom bestämma sig snabbt då jag måste hem till barn och man och skola :-)
Ska iaf ta med Mira då C måste gå i skolan. <3
Jaja som sagt inget är bestämt än men men.. Detta är min absoluta största dröm!!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Skapa flashcards