finskaflikkan

Alla inlägg under juli 2016

Av Kattis - 26 juli 2016 09:23

Hade en jättetrevlig afton igår med Nathalie :-D ?
Vi va på kroken i Nynäshamn, där vi träffade på 2 helt fantastiska personer som jag hoppas på att vi får träffa igen. :-)
Vi bytte nr och Facebook :-)
Va hemma igen kl22:15, åt lite kvällsmat och gick sen o la mig.
Pratade verkligen om allt mellan himmel och jord.
Jag och N ska även ev ses på lördag kväll för utgång. Lediga båda 2 på söndag :-D
Och så på måndag ska vi på bio efter att vi hämtat våra tjänstekort :-)

Älskar mitt liv igen. :-)
Har världens finaste make och barn <3 <3 <3 underbaraste jobbet med finaste kollegorna och en fin lägenhet vi hyr nu av syster S :-D Och Nathalie är ju bara helt fenomenal!
Allt ordnar sig sakta men säkert igen. :-)
Ååh så kul!! Känner mig galet lycklig igen.

Av Kattis - 24 juli 2016 17:13

Fick min rosa fina fitbit flex i fredags :-)
Tkr den är riktigt bra so far! Ska bli kul och se hur mkt man rör sig på jobbet också. Kmr jobba varje dag nästa Vecka förutom söndag :-) tufft men kul!
Käkar liberalt lchf. Undviker alltså pasta, potatis, ris, socker osv. Och äter grönsaker, kött, kyckling, vit fisk, ja tonfisk ibland samt smör, grädde, fullfeta produkter i lagom mängd :-) äter max 2-3ggr dag och håller mig riktigt mätt också. Magen är inte lika svullen längre och jag känner mig piggare. :-)

Det Enda som är jobbigt är att inte få äta bröd. Så hittade jag ett recept på em formfranska som är lchf vänlig så ska testa och göra den imorgon :-D
Mer om de imorgon :-)

Nu laga middagen som består av kyckling/bacon sallad med hemmagjord curry,mango dressing :-) mmmmmm

Av Kattis - 22 juli 2016 15:47

Fina underbara Mira :-D <3
Så glad, lätt till skratt, vet vad hon vill, full av liv och energi och är bara så helt underbar. Matglad. Pratglad. Älskar att bada och gunga. Älskar sin fina vackra storebror. Gillar att åka vagn och att vara ute överlag :-)
Sover hela nätterna.
Dagtid sover hon 1-2ggr beroende på när vi gick upp på morgonen. <3 :-)
Alltid ett leende på läpparna och är så himla fin så man smälter. <3

Åh vad vi älskar dig fina unge <3

Av Kattis - 22 juli 2016 08:58

Igårkväll kom min älskade hem <3
Men överläkaren sa att han verkligen måste ta de lugnt! Och han är sjukskriven t.om 4/8 <3
Men skönt att ha han hemma iaf. <3
Jobbar nästa vecka. Ska bli kul :-)

Nä lär hämta ut mediciner till maken, hämta Colin från morfar oxh handla mat också!

Av Kattis - 19 juli 2016 22:15

Tack vare en fin vän och min fina pappa så kan jag jobba imorgon och på torsdag! :-) Känns skönt att få tänka på annat. Och att faktiskt få jobba!

Idag har vi Haft de fullt upp! Gick upp hyfsat i tid. Duschade och badade allihop. Åt frukost. Sen åkte vi till sös och hälsa på älsk från ca 12 till 16:30.
Bild på äcking och Colin från nya avdelningen H vart flyttad till. <3 mina fina pojkar. <3

Har så fina barn så blir helt överlycklig pch sprallig när jag ser dom. Tänk att vi har gjort dom själva :-D ocj dom vart så fina och vackra så man smälter :-D <3
Vackra ungar <3

Iaf så.. Efter sjukhuset va vi och hämta ut mediciner. Och åkte sen till min pappa som ska ha Colin fram till på torsdag :-) <3
Därifrån efter ca 1timme åkte jag och Mira till västerhaninge där jag handlade mat till Mira och mig. Och tog sen bussen hem till Ösmo. Vi va hemma runt 20:30! Så varit hemifrån i 10 timmar och de känns! Speciellt då man varit överallt och flängt typ :-p

Jaja.. Nu ska jag se klart på min serie. Käka lite kvällsmat innan jag ska lägga mig bredvid min fina sessa. <3

Av Kattis - 19 juli 2016 11:10

H är fortfarande inlagd.. Och som de ser ut nu lär han inte bli utskriven än på ett tag :-(
Usch.. Har sån ångest för att han är sjuk. Ångest för att jag inte är på mitt nya underbara jobb, ångest över att jag har ångest över de för de är inget jag kan rå över.. Verkligen inte lätt just nu :-(
Som tur är har jag världens bästa chef K. Hon är så underbart förstående och en varm människa man blir glad av. <3

Nej vi får hålla tummar att H kmr hem senast på fredag iaf så han hinner vila sig upp i helgen i hemmet och att jag kan jobba nästa vecka!

<3

Av Kattis - 17 juli 2016 19:04

<3

Av Kattis - 17 juli 2016 12:49

Nu är vi på väg till sös igen för att hälsa på älskling <3
13-19 är de besökstid där han ligger.
Fy vad jag vill ha han hem nu. Gör så ont i mig. Fina fina H. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards