finskaflikkan

Alla inlägg under augusti 2016

Av Kattis - 30 augusti 2016 21:46

Jag och dotra <3

Colins och Miras fina didriksson regnkläder som är fodrade. :-) kan dom nog ha långt in på vintern i sthlm :-)

Busade med stumpan ett tag genom glaset på dörren i vardagsrummet :-D Och åååååh vad hon älskade att göra miner och busa :-) <3
Min fina puppa <3

Av Kattis - 29 augusti 2016 06:44

Allt. Är tacksam flr allt! Men maten man kan få från naturen. Svampar, bären, frukten m.m :-) <3

Av Kattis - 28 augusti 2016 18:50

Min andra present är att få körkortspengar. :-)
Ska ta körkort för automat nämligen :-)
Känns bra! 10 lektioner kostar 5800:- :-) Och fått halva av den summan betald :-D ? så resten ska jag betala själv. Så tillkommer ju andra kostnader givetvis :-)
Wihoo :-)

Varit hos mamma idag där vi fick min absoluta favorit mat, spenat/fetaost lasagne <3 och så tårta i efterrätt. Försenad Födelsedags tårta :-) <3 Så smarrigt!!

Även fått fler body shop produkter av syrran S i coconut doft <3 mums!!
Nu hem efter en hel helg borta. Varit hos pappa fredag till söndag och sen hos mor.

Varit väldigt trevligt. Men är jättetrött.
Ska bli skönt att komma hem. Ska bada, ta fram kläder för imorn. Sen äta. Bada barn och mata dom och sen sova. Upp tidigt imorn för 7-15 pass.

Jag och Mira som gör exakt samma min som bebisar.. :-D <3

Av Kattis - 28 augusti 2016 08:44

Det absolut bästa ljudet.. Är.. Att vakna till mina barns ljud på morgonen <3

Av Kattis - 28 augusti 2016 08:43

Det är nog grekisk sallad, hemgjord tzatziki, vitläksbaguette och grillad kyckling :-D
Eller currysås med kyckling och basmatiris... Mmmmmmmmmmmmmm... :-D ?

Av Kattis - 26 augusti 2016 10:15

Älskar pastellrosa. De flesta pastelliga färgerna är Fina. Och puderrosa :-D <3 Så rosa är jag tacksam för.

Av Kattis - 25 augusti 2016 06:49

Ja det måste vara dagens mobiltelefoner. Man kan hålla kontakten med familjen oavsett vart man bor i världen. Kan surfa och se på filmer i den, man kan betala räkningar och massa annat. :-) Så ja. Mobilen är jag tacksam över.

Av Kattis - 24 augusti 2016 15:06

Ja.. Nybryggt kaffe på morgonen är nog den bästa lukten och starten på dagen. :-) eller när man krama om sina fina underbara barn och känna lukten av dom :-) <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards