finskaflikkan

Alla inlägg den 5 augusti 2016

Av Kattis - 5 augusti 2016 10:19

Ååh... Varit till gynakuten... Sjukskriven denna vecka.. Mkt oro och ängslan nu och en tid framöver.
Pappas fru bor på korttidsboende nu fram tills hon får ett permanent boende. Colin är sjuk och har varit det i flera dgr. <3 H som åkte in igen för andningen och nässelutslag och Mira som har en hemsk sjujäkla hosta som hon fått mollipect för.. Verkar hjälpa då de minskat avsevärt. Colin har också blivit piggare av Alvedon, vila, mys pch vätskeersättning. <3
Allt detta på 1vecka.. Blir så matt.. Har dåliga järndepåer också.. Så är under utredning för de nu.. I värsta fall kanske jag behöver blod.. Då mitt värde inte höjs trots att jag tar både duroferon och blutsaft sen en månad tillbaka!!! :-(
Är så trött, matt, orkeslös, allt är en dimma typ.. Huvudvärk, yrsel.. Ingen matlust.. Fryser.. Har ont i buken.. Är som ett skärp under revbenen och de strålar också bak i ryggen ner från svanken och upp till mitten av ryggen.. Händerna domnar bort.. Så blir bara vila, åter vila.. Måndag ska jag jobba. Sen ledig 2dgr till..

Mina ser skillnad iaf att jag gått ner 31kg.. Är ju positivt!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Skapa flashcards