finskaflikkan

Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Kattis - 18 augusti 2016 05:27

Skickade in en matteuppgift igår. Och som de känns så verkar det gått 100% bra :-) känner mig rätt säker och så. :-) och så har jag även skickat in en uppgift i naturkunskapen. Ska läsa lite mer i naturkunskap boken idag också och skicka in fler uppgifter sen. :-)
Passa på idag efter jobbet och imorgon FM då jag är ledig!
Ska handlas imorgon också och fixa med 2 tårtor, en som jag ska ta med till jobbet på lördag och 1 som vi ska mumsa på hemma hos pappa :-)
Fyller ju år snart nämligen. :-)

Och idag är en väldigt nervös dag!!!! :-( idag inleds rättegången mot hen som knivhögg vår pappa. Är nervös åt alla som måste dit <3 kmr nog vara rätt tankspridd på jobbet misstänker jag idag!! Men inget konstigt iofs.. Chefen vet ju dessutom om de här så. :-)

Ja just och i måndags va ju Mira på sin 1 års-kontroll visserligen något försenad för hon va 1år 1månad 12dgr och måtten var
Vikt: 10,7kg
Längd: 77,7cm
Homf: 47,6
Och hon fick även 1års-vaccinet då. :-) Och de gick fint för Colin var så duktig också och hjälpte med att blåsa såpbubblor så Mira vart distraherad <3 :-)

Och på lördag FM före jobbet måste jag till Pernillas i Nynäshamn och kolla efter regnkläder och dagiskläder samt fritidskläder till Mira och Colin <3
Colin börjar ju skolan på tisdag och Mira så fort hon är frisk. Så troligtvis nästa vecka <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Skapa flashcards