finskaflikkan

Alla inlägg under november 2016

Av Kattis - 30 november 2016 07:29

Vägskyltar är inte min starkaste men testade iaf att göra ett test med enbart vägskyltar. Och se på självaste fan... 67 rätt av 70 :-D ? på endast 17min.
Det enda jag har STORA problem med är datumparkering.. När de gäller vilken sida man får parkera på och inte. Usch.. Kmr aldrig fatta.. :-/ Men de andra går ju finfint :-)

Av Kattis - 27 november 2016 17:29

Japp. Svarthårig igen och så nöjd!!!! :-D ?

Av Kattis - 25 november 2016 22:57

Jag blir galen på teorin :-( hatar repetitionerna på instuderingsfrågorna via körskolan :-(
Är ju frågor som jag haft svårt med innan och de är fan så mkt värre nu.. Hatar alla jävla konstiga skyltar, åkgräsklippare på vägen och cykelpassager och annat skit... Aaaarrrrrgggghhhhhhh

Av Kattis - 25 november 2016 07:56

Imorgon ska jag köra med morbror igen. :-D ?
Kommer köra inne i självaste storstaden :-o :-) bra att lära sig! Och ska bli kul omän jag e nervös. Haha! ? ?

Jaja.. Nu på G mot körskolan.

Av Kattis - 24 november 2016 19:18

Inte skrivit på länge igen...
Hänt en del sen sist jag skrev.
Anmält händelsen från op till patientnämnden och Inspektionen för vård och omsorg samt löf.
Varit till Åland med familjen. Sov, åt och lekte med barnen så mkt jag orkade och kunde.
Varit hos pappa i 2nätter. <3
Och bara tagit de lugnt.
Tvättat gardiner hemma, tagit upp julstjärnor i köket och vardagsrummet. Måste köpa en till, till sovrummet så är de klart sen.
Gjort lite skoluppgifter idag också. Även fast jag inte haft lust alls överhuvudtaget... Är som att jag efter operationen tappat all lust till mkt.
Usch..

Jaja.. Får hoppas körningen går bra. Första gången sen operationen jag ska köra... :-/
Blir lätt ömt om jag sitter för länge..

Ska köra bil imorgon även fast jag inte är sugen.. :-/

Av Kattis - 18 november 2016 07:45

Operationen gick väl i slutändan bra. Men lokalbedövningen släppte, och trots att jag skrek, grät och bad läkaren sluta skära i mig så fortsatte han göra detta. En ssk t.om Höll fast i min vänstra arm och sa att jag skulle vara still då läkaren snart va klar.
Värsta jävla övergrepp jag nånsin varit med :'(
Idag ska jag få prata med verksamhetschefen till stället där jag opererades. Så får vi se vad dom har för ursäkter. Även ansökt om skadestånd.

Usch.. Tänk er själva att ligga där med benen i vädret, redan en jobbig situation från början så släpper lokalbedövningen och du känner hur kniven skär i slidan.. Hur de går igenom köttet, jag både kände och hörde.. Är så äckligt så jag får tårar jag bara tänker på det..

Tur nog hade läkaren vett att be om ursäkt att bedövningen inte satts rätt. Men de hjälpte ju inte mig precis.

Varför slutade han bara inte att skära i mig och gav mig med bedövning eller narkos så att jag somnade åtminstone. Nej utan han fortsatte trots att jag skrek, gröt och åmade mig med den där satans kärring ssk på min vänstra sidan.. Usch..

Kmr aldrig mer gå med på vakna operationer!!!!!

Av Kattis - 16 november 2016 07:51

Är här. Då jag ska opereras! Hua.. Nog ska de gå bra. Men nervös är man alltid. :-o
Kl.08:49 går bussen. 09 går tåget. 10:30 ska jag vara där. :-)

Skriver när jag är klar sen.

Av Kattis - 15 november 2016 19:29

På religionsprovet :-D ?
Närmare bestämt B

SÅÅÅÅ GLAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!! ?

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Skapa flashcards