finskaflikkan

Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Kattis - 14 februari 2017 18:24

Va en bra dag idag. Men tack vare en grej så försvann all glädje, bara sådär.
Tack!

Hatar mitt liv, hur de bara kan tvärvända sådär.. och så är man orolig för pappa som idag opererats... vet inte vilken tid de skulle genomföras.. och ingen av oss syrror har hört något :-(
Så hjärtat i halsgropen... måtte de gått bra! Pappa måste ringa snart :'(

Vill att de blir 15/3 nu också.. så jag kan söka min utbildning jag vill gå.

Fått plats på dagis åt mira också och först kändes de bra men nu har jag ångest över de :-(
Hur ska jag kunna lämna över henne till andra? Hon kan inte äta större bitar i mat för hon sätter i halsen och tänk om hon gör de där och dom inte har koll nej usch... :'(

Nej den här dagen får bara gå över helst nyss!

Och så ska man jobba i 2dgr nu också... funderar på att ta bilen imorgon då jag jobbar kväll.. sparar en hel del tid på att komma hem på kvällen snabbt med bilen. Men men... får se...

Av Kattis - 14 februari 2017 07:57

Har börjat jobba igen :-) Jobbade lördag, söndag och måndag. Ledig idag och så jobb onsdag och torsdag. Gick förvånansvärt bra även om jag fick hjärnstillestånd typ 2ggr.. höhö.. ;-)
I helgen så kunde jag även ta bilen till jobbet, sån jäkla lyx alltså! För i lördags jobbade jag kväll och var hemma 21:45 istället för 22:25 om jag tagit bussen och på söndagen jobbade jag dag och åkte 06:30 hemifrån istället för att gå 05:40 hemifrån för att ta tåget 06.. sån jäkla lyx! Man får ju minst 1 timmes extra sömn :-D
För de är helgerna jag hatar när de gäller kollektivtrafiken här i Ösmo. På vardagarna går dom normalt iaf :-)

Nä lär hitta på nåt nu. :-) Känner mig lite rastlös

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards