finskaflikkan

Alla inlägg den 17 februari 2017

Av Kattis - 17 februari 2017 07:02

Och den där oron som gnagde häromdagen är borta. Tack och lov. :-)
Jobbat lördag och söndag förra veckan. Denna veckan måndag, onsdag och torsdag och de gick så bra. :-D så kul också.
Skönt att komma in i rutinerna också faktiskt. Synd bara att mira inte har dagisplats ännu, den jag fick plats på nyligt fick jag jättemånga mail från andra föräldrar osv att inte sätta henne där. Den fsk är Inte bra av många anledningar och jag fick jättemånga mail om det.
Så vi fortsätter vänta på vanlig kommunal dagis istället helt enkelt.

Colin går i skolan som vanligt. För det mesta flyter de på bra där. Och de känns tryggt, men han har också en helt fantastisk lärare, bättre lärare kan man inte önska. Hon är så bra på alla sätt! :-)

När de gäller historia 1b för mig så går de trögt. Riktigt trögt faktiskt. :-)
Men hoppas hitta inspiration nu i helgen att fortsätta plugga då det är prov snart.. men känner jag mig själv rätt så kmr jag börja öppna böckerna nån dag innan provet.. hehe :-)

Pappa opererades för cancer i tisdags, på alla hjärtans dag.. och de gick bra. Man fick bort tumören i levern och han har fått komma hem nu. Och det är stort också!
Tänkte åka till pappa idag och handla åt han. Kolla vad han behöver hjälp med osv ?

Nej lär kicka igång dagen nu

Ciao

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards