finskaflikkan

Alla inlägg under januari 2017

Av Kattis - 31 januari 2017 14:38

Syrrans och min första bil :-D lilla bettan
Så fin Volvo alltså och går riktigt bra :-)
Älskar den :-D <3

Av Kattis - 29 januari 2017 09:22

Hur kan man vara såhär bedårande söt och vacker?! :-D min underbara prinsessa <3
Vi hade en tjejkväll igår där jag målade hennes söta små naglar, vi åt glass och go mat och såg på film tills hon somnade runt 21:00 :-)
Min goa, underbara, fina dotter <3

Av Kattis - 26 januari 2017 14:45

Har flera ggr om nu påbörjat att skriva ett inlägg... men inte vetat sen vad jag ska skriva om. Finns så himla mkt jag vill skriva av mig. Om allt möjligt. Men när jag väl ska börja skriva så blir de vara tomt och jag tänker att jag inte vill skriva om det ännu eller nåt sånt...
Men jag har flera drömmar. Där 3 av dom gått i uppfyllelse förra året. :-)
Året innan det det fick jag min absolut bästa och största dröm att gå i uppfyllelse, nämligen att få Mira <3
Förra året fick jag slutbetyg i gymnasiet, tog körkortet och fick fast jobb för första gången i mitt liv. <3
Vi flyttade tillbaka närmare familjen i sthlm. <3

Iår har jag nga fler drömmar som jag önskar ska gå i uppfyllelse :-)
jag skulle ju köpa en bil, men nej de ska jag inte. Inte iår. Utan jag vill jobba i ett par år och spara till en ordentlig och bra bil. Dessutom om en av mina drömmar går i uppfyllelse så kan jag inte köpa en bil för vi kmr inte ha råd att äga en under nga års tid. :-)
Vi kan alltid hyra en om vi ska iväg längre bort. Så dyrt är de inte faktiskt. :-)

Vill komma in på min en av mina favoritutbildningar på högskolan :-D

Fortsättning följer...

Av Kattis - 25 januari 2017 11:20

Nu har man fått dropp nr2.
Tredje gången blir 8/2 kl.8 med samma underbara ssk. :-)
Bara hoppas av hela hjärtat att mitt järnvärde går upp nu och STANNAR där!! För sen sist hade den tom sjunkit :-(
Inte bra! Så är sjukskriven t.om 5/2.
Om inte värdena går upp nu så blir jag illa tvungen att få blodtransfusion och DET har jag ingen lust med... :-(

Av Kattis - 20 januari 2017 21:00

:-D

Av Kattis - 19 januari 2017 12:13

Jag är 99,9% säker på vad jag vill bli nu. :-)
Längtar till 15/3 mars då jag kan söka till högskoleutbildningen jag så gärna vill gå! Hoppas tiden går fort!!!
Vad det är jag vill bli är hemligt tillsvidare. Men har länge funderat på detta och är nu så säker jag kan bli. :-)

Av Kattis - 16 januari 2017 07:00

Sista veckan som sjukskriven igen sen börjar allvaret åter. Ska bli skönt att börja jobba igen även om de känns lite läskigt också!

Är så trött än så de är läskigt, somnade runt 20-21 igår och sov till 6:30 idag utan att ha vaknat.. och så är de varje natt nu igen, plus att jag igår ganska precis kl.12 somnade på dagen och tog en powernap till 12:45 tillsammans med Mira :-o

En påse järn räckte då verkligen inte... Vart piggare på dagen andra och tredje dagen vilket var fredag och lördag och nu igen så är jag superdupertrött..
Nästa påse är nästa vecka på onsdag kl.8:10
och sen igen 14dgr senare..

Måtte jag bli bättre.. för dom här låga värdena gör ju en inte bara trött utan jag har även små ångest, tappar kilovis med hår (ja jag överdriver men de känns så!) Och är yr och kan ibland må illa... skakningar i kroppen...
Kmr liksom jobba tisdag dag nästa vecka.
Sen få infusionen på onsdag och ev jobba kvällen om dom lyckas byta mitt pass som jag önskade..

Nej usch... Vill bara bli bra igen.
Jobba arslet av mig och sen söka till min utbildning.

Av Kattis - 15 januari 2017 13:26

Måste påminna mig själv...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards