finskaflikkan

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Kattis - 5 februari 2013 12:07

Musik är mycket bra för sinnet!   


Jaja idag jobbar jag ett kort pass mellan 14-19 

Imorn och på torsdag är de ny intro på ett nytt arbetslag. Jobbat på lag 2 nu i 4dagar... 5:e idag och så lag 3 imorn och iövermorgon   Känns riktigt bra och kul! 

Blir lungan då man ska jobba och sammanlagt gå 18km på 3dagar     

Jobbigt att inte hinna va med Colin så mkt nu när han är på dagis. Vi har bestämt att han ska gå 9-15 mån till fredag. Tills H fått ett jobb sen får man ju ändra tiderna då! 

Han stormtrivs där och de går superbra! På torsdag har vi tid till habiliteringen, är H som får åka dit med lillen. 

Jag jobbar 7-16 den dagen. 


På fredag har jag fått en tid till en psykolog! Äntligen så man kan bearbeta känslorna man har i sig iom Nicoles bortgång. 

Årsdagarna är ju värst och de märks inuti mig att hennes 2års dag närmar sig 1mars...   

Har börjat ha mardrömmar om när hon dog den 30april... Hon ser hemsk ut i mardrömmarna        


Nä nu blir de en kopp    sen lär jag ut med vovven innan jag börjar hasa mig mot jobbet! 

Fortsatt trevlig tisdag! 

Av Kattis - 5 februari 2013 10:15


Fortfarande en ängel... Som vad en grym sångerska!   


Som sagt. Bra musik. Underbara minnen från när man va yngre.. Liten faktiskt...



Av Kattis - 5 februari 2013 10:00


TLS va en av mina favoriter som ung. Speciellt " Lefteye" som gick bort i en bilolycka mkt ung.   



Aaliyah.. En annan favorit som OCKSÅ dog i en olycka, flygolycka för att vara exakt...... 





Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards