finskaflikkan

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Kattis - 10 juli 2013 22:14

Igår va jag, Håkan och Colin med J och hennes 2 barn till western farm.   

Va verkligen skitkul! 

Vi fick skjuta med gevärer, prova på bullriding, se på teater typ.. De sjöngs, vi käka hamburgare! 

Kollade på deras djur, hästar i massor, kalkoner, grisar, lamm, kaniner, kossor m.m. 

Jag och Colin åkte häst&vagn. Colin red ponny 2ggr    Och så kul han tyckte de va! Och han va så stolt! Hihi..   

Han svingade ner i höbalar och de allra bästa va när de va hästshow! Av alla i publiken så väljer dom Håkan som skulle stå där med en ramlösaburk på skallen som dom skulle skjuta... Hahhahahaha   


 

Kamelen som va där! Har man sett en sån nu IRL i Sverige!   


  

Colin provar på bullriding.. Han tyckte de va superläskigt så han ville ner ganska fort!


Em helt okej dag med andra ord! Och dit ska jag, Håkan och Colin igen!   



Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards