finskaflikkan

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Kattis - 12 augusti 2013 09:37

Ojdå... Inte skrivit på länge igen.   

Har varit så mkt jobb, smärta i benen och gråt pga det att jag liksom inte orkat. 


Jaja.. Vi lever iaf allihopa! Colin börjar dagiset till veckan. Efts han enbart har 15timmar i veckan blir de antingen tis, ons, tors mellan kl.9-14 eller allra helst som vi vill tors, fre mellan kl.8-15.30 Men men till veckan hör dom av sig och berättar läget.    Och Colin längtar som en tok efter sina kompisar !!!   


Jag har en hel del nya saker på gång! Håkan söker jobb än, inte de lättaste för han att hitta jobb här! Men men inom en snar framtid ska dom tydligen öppna willys ca.100meter från vårt hus och kanske han kan få jobb där då?! Hoppas på det iaf!   


Jobbar än på MG där jag verkligen stormtrivs!!! Älskar kollegorna (nästan alla! ;-))

Det jobbigaste är promenaderna fram&tillbaka som blir ca5-6km t&r. (visst skitbra för motionen, I know!) men inte för mina ben! 

Igår när jag jobbade 8-21.15 och gick hem grät jag sista 100metrarna! Har iaf fått ett råd ifrån en läkare att ringa Vc och be om ett blodprov där man kollar elektroforesen då. 

Då jag haft högre sänka än normalt ganska länge nu (som kan tyda på inflammation.)

SÅ kan dom med hjälp av det provet se om de är nåt eller inte. 

Finns ju en liten procentandel av sveriges befolkning som har högre sänka än vanligt utan att de är nåt också. 

Men men... ca.11 ringer dom från Vc iaf!   


Ikväll jobbar jag iaf 5timmar. Imorn 9, onsdag 8, torsdag 5 och fredag 8,5. Helgen är jag ledig än så länge! Men har skrivit upp att jag kan jobba om det behövs. Så får vi se. 


Nästa vecka ska jag vara ledig hela veckan då jag fyller tant. Dessutom ska H iväg och hämta hem min moppe!   

Så fullt upp här! 


Nu ska jag ta en kopp kaffe till.. 


Over and out! 


Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards