finskaflikkan

Alla inlägg under juli 2015

Av Kattis - 1 juli 2015 15:55

Då är man hemma igen.
Ctg va bra.
Ultraljudet gick bra. Fostervattenmängden hade ökat något och alla flöden kollades och allt är bra. :-)
Så nu är de lugnt tills på fredag då jag ska tillbaka för ytterligare nytt ctg och ul.
Så får man ta nya beslut då.

Känns bra att dom har koll på lillan men är samtidigt orolig.. Usch.. Vill bara ha ut henne nu.. Har så mkt tänk om tankar så de är läskigt.. :-S

Men men...

Blir som sagt lugnt i sängen med nå film och just nu en favorit rätt jag äter gärna flera dgr irad nämligen kycklingsallad med mangoraja dressing :-D mums!!!!!!

På återseende

Av Kattis - 1 juli 2015 06:35

95% av graviditeten är avklarad. :-)
Känns så bra att vi snart är i mål, kanske t.om Tidigare än vi trott. :-D

Strax iväg till fl för ännu ett ctg och sen ett ul där man ska kolla fostervatten mängden då man igår sett att de är för lite kvar i magen.. :-S

Sovit en natt på Patienthotellet Vistet och gisses så fint de är här. Och man blir så glad när man vaknar till solen som skiner skarpt. :-)

Jaja.. Mer info kommer ske när alla undersökningar är klara. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards