finskaflikkan

Alla inlägg den 15 december 2016

Av Kattis - 15 december 2016 21:45

Kan inte fatta att jag har körkort!!! Visserligen för automat men ändå :-D så underbart!!!! Ska spara pengar nu och investera i en bil i början på nästa år. Förhoppningsvis första kvartalet iaf! :-D mkt tack vare att jag troligen får ta mina semesterdagar som lön i januari. Hurra!!!

Fick även mail idag från matte läraren att nationella provet i matematik 1b är godkänd och därmed är hela kursen godkänt!!!!! :-D helt sjukt kul och underbart!!
Imorgon har jag absolut sista uppgiften i skolan, prov i buddhism och hinduism och etik&moral.
Jobbar först 7-14:30 men ska ta komp 1 timme för att hinna repetera lite före provet. Provet är mellan 15-17.

Kl. 17:45 är de julbord med jobbet . Inte ett dugg sugen på de kan jag ju säga!!! Vill bara hem, bada och sova typ!!!
Men lär väl dit och äta lite av maten. Och sen dra hem.
Ja vi får se om jag orkar.

Varit en tuff vecka! Jobba måndag, tisdag plus att jag övningskörde dom dagarna. Och läste mkt inför uppkörningen. Onsdag hade jag uppkörningen och före det uppvärmningslektion. Vart överlycklig och glad och direkt efter det, nationella prov i matte som tog ca 3,5timme. :-o

Jobbat idag. Varit och hämtat ut flera paket åt mina systrar efts dom inte kunde själva. Handlat åt J.
Och framförallt pluggat inför provet idag!
Och är helt slut. Vet inte hur jag ska orka med dagen imorgon... :-/

Men skam den som ger sig!!! Jag är ett levande bevis på att man kan nå det man vill OM man vill det!!! :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards