finskaflikkan

Alla inlägg under september 2016

Av Kattis - 26 september 2016 20:53

Tudiluu ;-)

Av Kattis - 24 september 2016 08:08

Från torsdag ca.kl15 till fredag kl.15:45 så va vi med jobbet på engholms slott :-)
Va först fika, sen lite lek, middag, massa god dryck och jag och nga till va vakna till ca 01 och hade jättetrevligt :-)
Gick upp igen runt 06 och hoppa in i badet. Sen va de frukost men va inte så hungrig, mest törstig ;-) och JÄTTE trött. :-p
Men vid 8:30 började planeringsdagen och tkr de gick jättefort och de va bra och kul.
Alla som jobbar där, (fast personal) är med i ett kompetensteam, jag är med i hygienteamet och tkr de är intresserant och faktiskt kul. Jag valdes till den som är sammankallande :-)
Så till veckan ska jag pch chefen kolla datum för när hygienronden ska hållas :-D
?

Ja vid 17 va jag iaf hemma. Väldigt skönt. Saknat barnen så mkt <3 och H. <3
Och min make hade lagat bland de godaste middagen, kålpudding, kokt potatis och gräddsås :-D Mums!!!!!! Åt vid 19:30 sen somnade jag, va helt slut. :-p

Idag jobbar jag kväll, 14-21:30 och imorgon jobbar jag 7-15 :-)
Måndag jobbar jag heldag 7-21:30 för N på jobbet va så underbart snäll och tog mitt kvällspass i tisdags så jag kunde va iväg till doktorn, så jag tog hennes kvällspass på måndag. :-) <3

Nej lär sätta igång med lite pluggande, måste va klar med Naturkunskapen senast 7/10 och de är ju snart :-o :-)

Av Kattis - 22 september 2016 06:20

Jobbade igår. Jobbar idag kort dag typ 7-13 för vid 13:30 åker vi alla fast anställda på apt, sover över på slott och grejer :-D ?
Riktigt kul och förhoppningsvis mysigt. :-)

Blir dock tidig kväll för mig. Har sjukt ont i ryggen av nån konstig anledning :-(
Som kom igår på morgonen runt 10...
Inte kul alls! :-(

Har skitmkt att göra känns de som :-o snart slutprov i naturkunskapen :-o och den 10/10 börjar religionen. Och så har vi första provet på matte rätt snart. Tror typ v40-41 samtidigt som man försöker få in teorin i körskolan. :-)

Körningen är då bra mkt roligare än nån jävla teori med alla jäkla regler, skyltar och lagar.. Usch! ;-)

Jaja.. Nej nu på g till jobbet..

Av Kattis - 20 september 2016 20:08

<3

Av Kattis - 20 september 2016 20:05

Fått klartecken för op nu. När de blir vet jag inte men de är iaf säkert nu att de blir av :-D äntligen <3
Som jag väntat på detta. :-)

Efter läkarbesöket så va vi till gallerian i sthlm och titta runt. Samt köpte frozen yoghurt jag och Colin <3
Så fick jag mig en ny väska också :-D ?

En riktigt bra dag idag med andra ord.

Av Kattis - 19 september 2016 22:35

Är klar och godkänd :-)

Nästa blir halkbanan. Ska nästa vecka fråga min körlärare när jag får göra den. :-) borde bli ganska snart :-D wihoo

Av Kattis - 16 september 2016 14:15

På dagis idag ?
Min vackra lilla sessa <3
Idag har hon fått äta på dagis för första gången och de gick jättebra även om jag inte tkr att dom hade bra framförhållning vad gäller Miras mjölkfria mat då det sas redan första dagen vilket var 2v sen. :-/
Men men.. Annars va de bra och Mira trivs och är riktigt trygg i sig själv <3
Min stora lilla kicka <3

Av Kattis - 12 september 2016 07:27

Här hemma. Började med att Mira först vart sjuk. Sen Colin och inte långt stund efter Håkan. Hade jobbhelg framför mig, jobbade fredag och lördag. Kom hem runt 17 efter promenad från Nynäshamn till nynäsgård och där tog vi tåget hem till Ösmo. På kvällen började jag känna mig konstig. Gjorde ont i näsan osv. Men somnade runt 22 och vaknade igen 23.50, 03,04,05 och 07 med feber på 38,5...
Mådde som en påse skit någon stampat på typ...
Men strax före 08 fick jag lov att sjuka mig på jobbet :-( skulle jobbat kväll igår och dag idag. Men är glad att jag gjorde de. För fick 39,3 i feber igår em. Hade SÅ ONT i halsen, tungt att andas, näsan var hemsk, hostade. Va till handens närsjukhus också där jag fick hostmedicin!! Så jag fått sova inatt..
Svettas och fryser om vartannat. Och känner mig riktigt jävla ynklig :-(
Colin är iaf frisk nu. Han har lite hosta kvar. Men är inte Snorig, ingen feber och allmäntillståndet är precis som vanligt :-) Så han får gå till skolan. <3
H känner sig också bättre med endast hosta kvar.. Bara jag och Mira kvar nu <3

Vackraste jag har <3 <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards