finskaflikkan

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Kattis - 20 september 2012 11:46

Kommer va hemma från skolan resten av veckan.

Colin kommer va hemma med från dagis (ja jag säger dagis efts de heter så)   


Annars då... Har typ talat i telefon i 3timmar....   med en tjejkompis och ena syrran...

Och när man tänker efter så jäklar vad en konversation kan ändra rikting på flera sätt och om helt olika grejer som inte ens påminner om varandra. hehe... Intressant.. Ni antecknar va...   


Iaf.. så talar jag och syrran om tatueringar (jag har 4st jag vill göra) och vi talar om ett ställe i Sthlm som vi har gått till i flera år och gjort piercingar b.la och börjar att tala om den ena som jobbar som tatuerare där som piercat min yngsta syrra..

Då kom vi in på att tala om vår syrra, för att helt plötsligt tala om listor, vad som ska handlas m.m

Rätt häftigt hur ett samtal utvecklas...   


Ska inte bli alldeles för långdragen nu och tänkte sluta med en favorit (jag är faktiskt 29år) och har kiss/bajs humor!!!   


De ni...

Tidigare månad - Senare månad
Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards