finskaflikkan

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Kattis - 22 september 2012 12:21

Nu jävlar ska de fixas i min sons rum!

Den är nämligen tråkig och vit just nu... Och har länge funderat på vad jag ska göra med de rummet.

unikdekor.se har jag beställt en hel del varor...   Vart lite dyrt men SÅÅÅÅ värt det! *hihihihihi*   

Dom varorna kmr om ca 2-3veckor.

Under tiden (på tisdag) ska jag köpa färg och måla hans vita rum i blått i olika nyanser.. Varav en vägg ska ha 3D tapet med världskartan... Beställde även alfabetet bokstäverna och siffror...

Samt Wallies (stjärnor och tapeter) som jag tänkte ska va i hans sovdel i rummet. Självlysande sådana!

ska bli såååå kul!!!!!!   


Kommer att lägga in före och efter bilder sen! Ska ni få la se! hihihi...


annars då... Blir formel1 hos en vän idag med familjen. Umgås lite och ta de lugnt. Colin vill ju cykla ner dit också (han har precis lärt sig det för 1vecka sen) och ska nu cykla överallt... haha...Sötungen!

annars blir de en lugn och fin lördag!

  

Tidigare månad - Senare månad
Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards