finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Supertaggad!

Av Kattis - 14 februari 2013 10:12

Skulle ju städa o tvätta här om dagens men de sket sig för jag fick jobb istället. I 3dagar irad   

Idag jobbar jag 12-18, en rätt nice tid faktiskt! 

Och de går SÅÅ bra på jobbet. 

Verkligen trivs. Och jag tror mina promenader till och från jobbet påverkar en hel del!! Till lyckan o glädjen jag känner bubbla inom mig! 

Att "lite" träning/promenader kan göra så mycket?! Trodde jag aldrig faktiskt.   

Denna veckan kommer jag att ha gått ca. 3mil, 30km, 30000meter... Ganska mkt för att vara jag! 


Dessutom har jag och syrran J bestämt för att ta oss en soppdiet from. 1mars! 

Blir renkur i 14dgr.. Sen börjar man vecka för vecka att byta ut en påse mot en måltid med bra mat. Och under tiden fortsätter jag med mina promenader till/från jobb och kommer även att cykla, då jag ska köpa en begagnad imorn! Så kan liksom kombinera båda delarna.   

Blir riktigt kanon de här och jag e supertaggad! 

Nästa vecka blir en utmaning då H åker till Hällefors för att begrava sin far, jag ska lämna/hämta C på dagis som är HELT åt andra hållet från jobbet, för att sen dra sig mot jobbet. Förhoppningsvis kan H ta med sig Zero (syrran J och T har han under tiden i sthlm) för jag kmr INTE klara allt själv... Hua... Skulle jag GÅ till dagis för att lämna C och sen GÅ till jobbet. Sen GÅ till dagis för att hämta och sen GÅ hem skulle de bli drygt 1,8mil per DAG. Så NEJ tack. Haha... Blir bussen till dagis och sen buss hem som jag sen går eller cyklar från till jobbet. Sen buss till dagis och sen gå hem.    Krångligt men de kmr funka kanoners. 


Hoppas ni alla får en riktigt finfin alla   - dag! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards