finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Man börjar bli van!

Av Kattis - 19 juli 2013 20:19

Jaha.... jag är jävligt sur o ledsen nu! O besviken.. och typ allt o alla kan dra nånstans.. känner mig ensammast i världen.. :'(

den 24juni va en glad dag. Jag plussade STARKT på ett pregtest från apoteket.
Ringer nga samtal får en snabbtid till gyn där jag får progesteron o fragminsprutor utskrivna. Allt för att göra för att få behålla denna graviditet.
Man gjorde vul o såg en uppklarning på 2mm. Allt normalt hittills.
Man gör vul en vecka senare. En hinnsäck syns. Skitbra.
Jag börjar få nå mer symptom (som lika gärna kunde bero på progesteronet).
Nytt vul lite större hinnsäck, möjligen ett embryo men de är så pass litet så svårt att se.
Ännu mer ångest o oro men försöker att tänka på annat o jobbar häcken av mig!
Gör ett vul igen o då ser läkaren att de finns ett liiiiiiiiiitet embryo med flimrande. Fick en tår i ögat o börja känna mig mer lugnare.
Så kom torsdagen igår jag får ont o lite bruna flytningar.
Åker in.
Man ser en fin hinnsäck än men inget embryo men läkarn igår sa att maskinen dom har på akuten inte är den bästa o allt såg ju bra ut.
Kände mig liiiite lugnare.

Kommer till jobbet idag kl.13.15 ska manuellt sondmata en där på boendet och jag nyser till o känner hur de bara SPLASH i byxan...
skyndar mig in på toan och de e blod.. och massa klumpar..
jaja.. ännu ett missfall... va gör de.. 5e gången irad.. man börjar bli van!
Åker in för fick byta binda 3ggr på 4timmar.
Läkarn jag fick träffa idag va den känslokallaste kossa jag mött på länge... nyper mig i muffen med sina jävla instrument (räcker de inte att jag redan har ONT o blöder som en jävla stucken gris)... kollar med vul (vaginalt ulttaljud) och ser att de finns lite hinnor o jox kvar..
jaha så kan de gå. Då kan du komma tillbaka i nästa vecka så vi får se att allt kommit ut.
MEN börjar du blöda ännu mer eller får mer smärta får du komma in igen så kan de bli tal om skrapning?!
Jaha för se de kan ni int göra nu så jag slipper dra me skiten onödigt länge..

näää de e ju bättre att låta kroppen sköta detta...

Ja så får vi se till veckan hur de blir då.. Hejdå... o så gick hon... kul verkligen..
Så nu sitter jag här på sunderbyns entre o väntar på bussjäveln... frussen, ledsen.. besviken på min kropp..
helt själv.. och jag bara hatar, HATAR allt just nu!!!

Så jädrans glad att jag ska få hämta hem min nya kissebebis om en vecka! En renrasig Exotic som kallas för chippen! ?
(Bild Kmr med i detta inlägg på han!)
Saknar H och C som en idiot.. vill bara hem.. o ska orka jobba 28 timmar imorn o på söndag... ledig först lördag nästa gång om en vecka.. skjut mig!

Va allt för mig just nu...

 
 
Ingen bild

Carro

20 juli 2013 09:08

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards