finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Hoppla..

Av Kattis - 28 augusti 2013 19:16

Hunnit fylla kärring! Mao, 30jävla år! Närmare bestämt den 20augusti....   

Dagen innan hade jag enorm ångest grät hemma, på jobbet... Kände mig ubergammal! Och jag skojar faktiskt inte!

Va INGET roligt alls. Gick ut med kollega och tog nga glas vin för mkt och dom där SÅ goda hallon/lakrits shotsen! MUMS! Haha... Mådde inte så värst super dagen efter på min faktiska födelsedag när jag skulle upp 5.30 på jobb...   

På jobbet får jag MASSOR med kramar av alla goa!

Beställde en go tårta från Lilla bageriet som kördes till jobbet! Smakade SÅÅÅÅÅÅÅ gott! En jordgubb special beställde jag. Nam.

Kl.13.15 hade vi personalmöte på jobbet... Vi va kanske 10st.. Och vad tror ni alla inklusive chefen gör?????? Jo dom ställer sig upp och sjunger... Så fint och gulligt! Men gud så jag vart röd i ansiktet! Hhahahahahha... Skämdes jättemkt eller hur man ska säga...   


Men va supernöjd över dagen TROTS min baksmälla! Hahah..

Hemma så hade vi fixat barnvakt så jag och H kunde gå ut och käka. Smakade käften behändigt! En vitlöksfilé, vitlökssmör, vitlöksås och potatisgtratäng! FYFAN! Den restaurangen kan sin mat! Med råge.   

Lugn fin dag som blev så bra!


Håkan skulle ju dessutom den 21 till Hfs för att hämta hem moppen... Men se de gick inte, mitt schema på jobbet är förlängt till den 20september.   Känns helt underbart! Och hoppas jag får mer schematid efter det! Är så skönt att veta när man SKA jobba!

Dessutom skulle jag, H och C till Sthlm nu i veckan, närmare bestämt idag efts jag fyllt men jag kunde ju inte...     

Så H och C fick åka iaf och jag stannar hemma med zoot och jobbar arslet av mig.   


Ledig imorn från jobb. Men ska va på sunderbyn kl.9.30 på ortopeden för bedömning av vänster handen (karpaltunnel). Är redan op:ad i höger hand.

Dessutom har jag fått akutremiss skickad till reumatologen i fredags, idag damp de ner en tid till den 13september. Ska innan den tiden lämna en jävla massa blodprover jag fått tid för imorn kl.13 på min Vc. Som dessutom ska skickas till flera olika lab...    i Sverige... Verkligen INTE lätt eller ens kul med denna smärta.. Man ska inte behöva ta Citodon 1timme innan ett arbetspass för att klara av attt jobba i nån timme...


Ska bli kul och se hur de går i helgen.... Jobbar 12.15-21.15 på fredag.

7-17 på lördag och 8-21.15 på söndag. Dessutom lär jag innan, under och efter pass gå ut med hundj**el... Kmr INTE bli kul!


Men men... Måndag morgon är allt förhoppningsvis som vanligt igen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards