finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Snuttar, påminnelser från 30/4-11 och framåt... Helt ofattbart!

Av Kattis - 29 augusti 2013 00:15

Obduktionen e klar. Dom har skärt och grävt i min lilla flicka. :( bröt ihop när min kurator berättade att dom e klara med den biten. Usch.. Fy satan.. Ryser i mig.. Och så har min kurator fot och hand avtryck i både lera och färg från Nicole, hårlock samt bilder på henne. :( mina Sista minnen ifrån min vackra ängel.. Kom tillbaks Nicole! Mamma saknar dig så, den smärtan och sorgen jag har i mitt hjärta nu är den värsta smärtan av alla smärtor i hela världen



Flera ggr om dagen får man kalla kårar och rysningar.. Så får man en bild på näthinnan på vår vackra Nicole och direkt hugger de i magen av smärta, sorg och saknad. Varför hon? Vad har jag gjort för att förtjäna de här? Och vad har lilla Nicole gjort? Bara svårt att skriva och säga hennes namn nu för tiden.. Får panik.. Och en enorm tomhet i kroppen.. Känner mig bara svart rakt igenom. Hela dan idag har jag gått hoppats på att jag ska få dö så jag får träffa och se Nicole. Men sen kmr Colin och säger min mamma, min mamma.. Och kramar om mig.. Och då smälter hjärtat.. Blir alldeles varm. gosungen min! Älskar när han bara kmr fram till mig och ger mig en kram eller en puss. Bara sådär.. Mammas prins! <3 nu ska jag försöka natta.. Nattinatt



Usch. Man e redan super depp.. Mår skit så in i helskotta.. Både jag och Håkan! Vi e på väg till rättsmedicin och ska ta farväl av lillan. ;( och så lägga hennes saker i kistan som hon ska ha med sig. Och så kmr hon få ha på sig bondgårds klänningen.. Och Colin har ritat 2teckningar till Nicole som hon oxå ska ha med sig..



Mitt lilla hjärta. Hon är vacker. Och hon låg och sov så gott i sin fina kista. Lilla pumpaboo <3 kände mig ovanligt lugn faktiskt. Nu äntligen kan man känna lugn och ro och harmoni. Att hon får komma till dom andra änglarna imorn och visa teckningarna som Colin gjort till Nicole! <3 sov gott Nicole, mamma kmr aldrig nånsin att glömma dig! Colin vinkade hejdå oxå och sa pupuss. <3 vi älskar dig snuttis. <3<3<3 och när du minst anar de så kmr våra själar att mötas igen för att aldrig nånsin skiljas ifrån. Vila i frid <3



Är bara några snuttar dagarna efter Lilla Nicole dog. Bilder finns också. Dagarna innan när hon levde. När hon inte gjorde det. Och bilder på begravningen... Jag får rysningar idag över att läsa allt och se och inse att de faktiskt är MIG och MIN FAMILJ H Och C de handlar om! :-( <3 <3 <3 Vad skulle jag göra utan mina pojkar! H och C, mina allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
 
Ingen bild

Carro

29 augusti 2013 09:59

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards