finskaflikkan

Alla inlägg under september 2013

Av Kattis - 11 september 2013 20:35

Bild på fejset när jag va på väg till jobbet idag. :-)

Av Kattis - 10 september 2013 20:43

Hela familjen samlad i bilder.
Jag som provar illrött läppstift.
Sonen med Kusin S. <3
Bobban.
Astrid.
Charlie.
Betty.
H&C. <3
Bolle. Fd.Hjalle :).
Zero och C.

Och så ÄnglaNicole som finns i våra hjärtan föralltid. <3

Av Kattis - 3 september 2013 10:52

Redan september. Helt galet.

Men underbart! För snart är vintern här!    Och då innebär de att de inte är långt kvar till julen!!!!    Wohoo!

Och de blir mörkt, man kan tända massa ljus i mörkret och mysfaktorn blir HÖG! hihihihi...

Ja de är ju ingen stor hemlis att jag är höst/vinter/mörker människa.    


På tal om annat är jag hemma från jobbet... Mina ben vill knappt bära mig längre då jag har så ont.. Får knapra på citodon för att överhuvudtaget kunna gå här hemma...    Och de känne inte bra.

Fått iaf tid till reumatologen den 13september kl.10 Lämnade 10rör blod i förra veckan! Så hoppas man hittar nåt fel då!

Igår fick jag gå till Vc för att få kortisonsprutor i fötterna... Och fy satan så obehagligt de va! Och smärtan efteråt?!    Va inte från denna värld typ... Men nu när jag fått sova på den så är de faktiskt *peppar, peppar* borta.   


Dessutom är H och C hemma vilken sekund som helst! Som jag längtat! Vi har varit ifrån varann sen förra veckan i onsdags kl.17 Blir ca.137,5timme totalt ifrån varann..,. Nu hör jag dom! Hej

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards