finskaflikkan

Direktlänk till inlägg 19 juli 2015

19/7

Av Kattis - 19 juli 2015 21:33

Fått fara till akuten idag med lilla Mira <3 Hon har haft så mkt sura, riktigt sura uppstötningar så de är vidrigt och hemskt ont i magen har hon :'(
Så nu har vi bytt ersättning från babysemp 1 till Nan HA och from imorn ska lillan få nexium för sin mage. <3 hoppas så av hela mitt hjärta att de hjälper och att hon slipper ha ont.. Har gråtit och haft ångest idag när hon gråtit av smärta :-( varit en skit dag helt enkelt. Mitt lilla hjärta. Verkligen HATAR när mina barn har ont, är sjuka eller så. Usch!!! Skulle mer än gärna ta över magvärken och allt de jobbiga hon känner av bara hon får må bra och slipper smärta. <3

Åh och Colin va så orolig för lilla M och ville följa med till sjukan. <3 Min fina pojke.
Han är så snäll och go mot M verkligen stolt över henne och varje morgon han vaknar får hon en stor puss på pannan och en kram av sin storebrorsa som han säger :-D
Han är helt underbar med henne.

Mina två älsklingar <3

Igår va vi förresten på tivoli här i Boden. C gillade de verkligen jättemkt och ville INTE hem. :-) såklart.
Han vann 2 fina nallar där (en orange dinosaurie som ser ut som den brinner och en ko som har nå hjärtan på sig här och där) och kossan tyckte han va alldeles för flickig och full i tjejbaciller så den kunde Mira få. Haha :-D Så go.
Han åkte två karuseller, berg och dalbana och så åkte han radiobilar. och åkte rutschkana på den här uppblåsbara dinosaurien som ska va nån sorts hoppborg aktigt.. :-) den gillade han bäst. :-)

Har inga bilder på när han åkte bilarna för då va Mira stressad av sina smärtor så jag va tvungen att börja röra mig hemåt fort som attan. Så H och C stannade ensamma en stund. <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 1 mars 2018 20:48

Har gått helt åt helvete på riktigt! Jag är en misslyckad jävel som inte ens kan gå på en vlcd diet i 21 dgr utan att fuska :,( Hatar mig själv så mkt så ord inte ens räcker till.. Men samtidigt vill jag ju fortsätta och ska INTE ge upp!!! ...

Av Kattis - 27 februari 2018 22:12

Avklarad. Stegen klara. Påsar klara. Och vatten nästan 2l. Skriver mer imorgon om hur dagen varit. Är helt slut. ...

Av Kattis - 26 februari 2018 19:22

Idag har varit en fullspäckad dag! Vakna hyfsat tidigt, närmare bestämt 7. Fixat frukost åt ungarna och kaffe till mig. Sen fick jag ett ryck och satte igång och tvätta taket i köket :-D De behövdes och oj vilken skillnad! Satte igång en maskin m...

Av Kattis - 26 februari 2018 06:47

Och jag har faktiskt gått ner i vikt :-D 1 vecka efter itrims vlcd Vikt: 103,3kg (-3,2) Midja: 118cm (-3cm) Känns såsååå bra och är så jävla taggad! Även om de "bara" är vatten och glykol så sporrar de ju en till att fortsätta!!! :-) ...

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25


På promenad runt Jordbro. Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord. Min älskade son. ...

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards