finskaflikkan

Alla inlägg den 29 augusti 2015

Av Kattis - 29 augusti 2015 19:33

Ååååh va vi har mått gott sen i onsdags allihop. Den 26/8 döptes iaf lilla Aili MIRA Susanna på överluleå kyrka :-) <3 de va bara vi i familjen. Litet och mysigt. Kände att de va viktigt att Mira ska få bli döpt så fort som möjligt . <3 Är ju en tradition i vår familj. :-) och de passade ju alldeles ypperligt när min familj va här. Synd mamma, Johanna och J inte kunde komma dock.

Tårtan gjorde min finaste syster Satu :-)
Och den va skitgod.
Så hade jag även lagat bolognese på Italiensk vis där tomatsåsen får stå puttra läääänge och bli alldeles sådär smaskig :-) mums. :-) som jag serverade med spagetti och vitlöksbaguette till. Mmmmmmmmmmmm... :-D

Sen har vi tagit nån öl och vin. Lagat massa god mat, beställde pizza igår som vi smaska i oss. Badat bubbelpool, bastat, ja haft de helt jävla underbart!!!

Och nu är pappa, Satu med sina respektive på nattåget på väg hem till sthlm.. :-(

Är för jävla tomt och tyst nu.. Men i december blir de storkalas då min pappa fyller jämt så då ska vi dit och är ju faktiskt inte allt för långt till dess :-) <3
Men ja när dom hade gått satt jag och grät en stund.. Saknar dom redan nåt sjukt mkt!

Men ja.. H sover iaf redan. M sover också och C är inne på sitt rum och läser tidningen i sin säng. <3
Jag ligger också i sängen och njuter ändå av tystnaden och tittar på min fina dotter. :-) <3
Bättre avslut på denna veckan (ja jag vet är en dag kvar) ;-) kunde vi inte fått.

Nu blir de strax nå kvällsmat till mig, Coca cola och twilight på trean. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards