finskaflikkan

Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av Kattis - 27 oktober 2016 15:31

Nu har jag jobbat i 3dgr. Ledig imorgon. :-) Sen jobb i 3dgr till. :-)
Skönt att jobba helg då de inte är lika mkt fart och folk som dagtid på vardagarna :-)

Jaja. Ska hem. Laga nå.god käk. Och bara vara. Tappa upp ett bad idag också. Börjat få.grymt ont i lederna och misstänker att de kan vara vädret :-/ kallt, regnar, blåst kraftigt... I flera dgr... Usch!!

Fick förresten betyget D i matteprovet jag gjorde för ett tag sen :-D fatta den! Jag som verkligen avskyr matte och inte är något vidare geni vart ju superduper glad :-D

Fått väldigt bra respons på min första inlämnade religion uppgift också som handlade om judendomen. :-)
Får hoppas de blir minst lika bra för kristendomen. Och lär börja med islam nu. Ska nog passa på att göra de idag. Så är de klart. :-)

Woho vad jag känner mig glad faktiskt. Riktigt glad. Och lycklig. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards