finskaflikkan

Alla inlägg den 18 april 2016

Av Kattis - 18 april 2016 19:44

Städat och tvättat lite till idag. Ringt runt massa. Ordnat recept till dotra, ringt min kurator och massa annat.. Ätit go mat och bara slappat hela dagen. Colin är också helt slut efter en hel dag i skolan. Bara suttit vid sin platta och spelat <3
Jag och Mira har badat. Borstat hennes 3 små bissingar :-) Och så fort hon och C somnat blir det en kvällsmacka och sen sova för mig med.
Imorgonbitti är det kaffe, frukost och sen skola som gäller hela dagen.

Natti

Lille W har det så fint :'( <3

Av Kattis - 18 april 2016 12:17

Min goa glada tjej <3
Colin är i skolan. Mira är glad som alltid. Vardagen är här igen och man kan tänka på annat som är roligare. Dessutom kan jag äntligen se på supernatural :-D
Imorgon ska de betalas räkningar, skulder och annat. Sen är de skola som gäller för resten av veckan. Har faktiskt bestämt att sitta med mina uppgifter varje vardag mellan 9-14 så hamnar man inte efter iaf :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards