finskaflikkan

Alla inlägg den 7 juli 2016

Av Kattis - 7 juli 2016 19:43

Gillar mitt "normala" iv.
Jobbar för fullt.
Kmr hem. Lagar mat. Vi alla barn och vuxna äter. Diskar. Leker lite. Badar barn.
Sen tar H barnen. Jag badar och ligger redan nu i sängen. :-)
H nattar Mira och C spelar på sin platta. :-)
Imorgon ska jag upp tidigt igen. 04:50 närmare bestämt. Jobbar 7-14:30
På lördag jobbar jag kväll 14-21:30 och så söndag 7-15 :-)
Imorgon kmr äntligen tvättmaskinen som jag köpt hem till min syster. Mellan 10-12 så H får vara här och ta emot då jag jobbar. :-)
Och så blir man påmind om allt det jobbiga då och då via samtal, sms, tankar.. Att det snart är rättegång.. Att min familj återigen är.med om något traumatiskt. :-(
Blä..

Nä usch. Nu åter till supernatural och Slappa och förhoppningsvis somna.

Natti

Av Kattis - 7 juli 2016 06:02

Hade en jättekul och bra dag igår. :-)
Var pch fixade ärenden först i Nynäshamn. Sen spelade vi minigolf och åt god mat på restaurang Freja :-) mums!
Jag tog filé mignon med färsk potatis till (Dock mosa jag potatisen åt Mira och så la jag lite mjölkfritt sås i som hon fick äta) :-D Håkan tog en planka och Colin pannkakor :-)
Planerat att vi 4 även ska utomlands. Japp men vart vet vi inte och de blir ju inte riktigt nu. Men ska inom nån dag börja kolla resor :-D så har ni nå bra rekommendationer för barnfamiljer så hit me! :-)

Nu är jag på väg till jobbet. 8dagars jobb i sträck nu.. Huh men de ska gå!! Med extra järn i kroppen nu :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards