finskaflikkan

Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Kattis - 7 mars 2017 12:35

Så skönt att jobbhelgen är över :-D ledig idag och imorgon och dom dagarna ska gå till att bara ta de lugnt. Kurera Mira då hon återigen är sjuk :-(
Feber, jättehostig och snorig och behöver sin astmamedicin nu kontinuerligt :-(
Så skönt att va ledig så man kan ha koll på henne. <3

Fixat med en del ärenden idag på förmiddagen, kastat gammal medicin plus sånt vi ej använder längre hos apoteket. Handlat på maxi, skickat iväg ett pkt. Kört bil i denna hemska snöoväder som faktiskt inte va så illa då jag åkte 8 på morgonen. Och så hade jag en Vc tid 10:50 här hemma i ösmo. Fick hostmedicin utskrivet då jag också hostar som bara den. Hade 38 i temp imorse och frös som en idiot trots att jag va påklädd flera varv om typ..
Men verkar då vara ett virus då crp va under 5.. och de e ju bra iaf! :-)

Resten av dagen ska jag bara slappa. Längtar efter söndagen kl.12:53 så oerhört jävla mkt nu så jag blir galen nästan :-) ;-) haha!

Jaja... nä.. vila lite nu innan virvelvinden kmr hem. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards