finskaflikkan

Alla inlägg den 25 februari 2018

Av Kattis - 25 februari 2018 22:25

På promenad runt Jordbro.
Det var mysigt och välbehövligt. Egentid som är gratis där de bara var vi 2 och talade om precis allt mellan himmel&jord.
Min älskade son. <3

Av Kattis - 25 februari 2018 22:22

Mkt roligt att göra närmsta dagarna! Ska få ny säng på tisdag. Imorgon ska pappa och jag köpa ny soffa äntligen :-)
Och efter soffletandet ska jag åka o handla färg i länna. Det ska målas i v-rummet!!! :-)
En present på mediamarkt ska inhandlas åt Colin <3 Kommer ha så mkt att göra denna vecka och jag ser VERKLIGEN framemot de :-D
Åååh <3

Av Kattis - 25 februari 2018 15:28

Tänk att imorgon börjar vecka 2 av 3 på Vlcd :-D fan vad jag är bra!! :-)

Dagen har gått fint. Har definitivt kommit in i ketos nu. Glömmer att äta mina påsar t.om så måste ställa väckarkl på ringning för maten :-p
Är inte ett dugg hungrig heller.
Idag har de gått sjukt trögt med vattnet! :-/
Inte ens ett glas har jag fått i mig eller jo kanske 2 har jag fått i mig men thats it! :-(
Smakar inte gott alls...
Bättre och nya tag imorgon med den fronten. Dessutom är de vägning imorgon också! Hoppas så av hela mitt hjärta att detta slit som varit gett resultat :-)
Tyvärr har ju min röda vecka varit hela den här veckan också och jag vet att jag alltid går upp 1-2kg pga det.. så förväntar mig knappt någon viktminskning alls imorgon..
Men har ju mätt också så får kolla måtten imorgonbitti också. :-)

Tänkte strax iaf gå ut på promenad med sonen så jag kommer upp i dagens steg. Sen blir de lugnt resten av söndagen.
Imorgon är de träning kl.13:30 med pt. Det ser jag framemot i massor :-D

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards