finskaflikkan

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Kattis - 8 mars 2013 11:06

Igår var jag på ett första möte hos Sensia för att ta tag i mitt viktproblem som eskalerat ganska rejält sen Nicole dog. De är sorge/graviditets kilon som ska väck. Även nga kilon öl är de sen tidigare oxå... Jaja... Bort ska de nu iaf! 

Och idag är första dagen jag börjar med Prenet go, man äter 5st pulverdrycker om dagen i 2 dagar. Idag och imorn alltså. 

På söndag börjar Prenet Bas som kommer att dröja i nga månader. 

Du äter en dryck till frukos och lunch, och middag äter du helt vanlig mat, svensk husmanskost enligt tallriksmodellen. Du fick välja oxå med att byta mellan lunchen och middagen. Att äta mat till lunch och så pulverdrycken till middan istället.   

När Jag gått ner nga kilon börjar träningen på deras väldigt fina gym där jag har en personlig coach/tränare i ett. 

Känner mig supertaggad!   


****************************


Dessutom fick jag igår veta att min pappa har en godartad tumör i levern som måste opereras bort ganska snabbt, då de KAN utvecklas till elakartad... Så han op:as inom 3veckor redan. 

Han kmr va inlagd i minst 2-3veckor. Tydligen vanligt när de gäller leveroperationer?!   


Så nu är man apnervös över op då han förra operationen höll på stryka med.. och läkarna visste inte ens varför... Så fort vi fått veta opdatumet åker jag till Sthlm och står vid hans sida, hela vägen.   


Börjar ju undra va fan man gjort för att förtjäna all smärta man måste gå igenom och oron ska man inte ens tala om och ångesten... 

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards