finskaflikkan

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Kattis - 11 mars 2013 15:10

Jaha... Ledig idag iaf... Känns rätt gött! 

Varit ute på promenad med Colin, gick ca 3,6km med han. Brände drygt 415 kcal   

Känns najs. Passa ju på att göra ärenden...Hämta ut en bok jag ska låna i nga veckor på biblan. Skickat brev, köpt snus och så. 


Resten av dagen blir de lugnt iaf. 


Pratat med pappa idag också... Och de är inte alls säkert att de är en godartad tumör... Den är ungefär lika stor som en tennisboll   

Och den skickas på biopsi?? efter operationen och sen e de en lång väntan på svar vad de är för typ av cancer, god eller ond.....   Dessutom kmr mer än halva levern tas bort?!??!???! Usch! 


Måtte de gå bra med operationen nu!!!!! På fredag får vi veta när de blir av. Och då tänkte jag ta flyget från Luleå faktiskt om de inte e alltför dyrt... 

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards