finskaflikkan

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Kattis - 4 februari 2014 20:50

Fyfan vilken dag. :-o
Har varit nära bristningsgränsen flertalet ggr... Gränsen till att falla ihop, att tappa fotfästet.. Får panik över mkt just nu... Får vi ett positivt svar om senast 2veckor kommer de ljusna. Om inte så vettekatten vad i helvete vi ska göra... :-(
Inte kul alls och de enda som håller mig på neutral mark mer eller mindre är mina lugnande tabletter.

Slutligen är väl hoppet de sista som lämnar en människa så därav bilden.

Over and out


Av Kattis - 4 februari 2014 11:24

Har absolut ingenting emot att nån skulle rota i mitt badrumsskåp :-)
Enda som hittas är, tandborste, tandkräm, tandtråd, lite smink, örontopz, raklödder, rakhyvlar, parfymer, deodorant m.m.m.m
Har inget dölja. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards