finskaflikkan

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Kattis - 3 februari 2014 23:42

Ja du. Om jag fick välja helt själv.
Så ett hus, retrostil blandat med lite shica prylar inomhus. Lagom stor gård, plats för nån ko, höns, får och lamm, grisar. Ja en liten mini bondgård. :-) huset ska självklart va rött med vita knutar.
Fatta va mys!
Lite som Emil i Lönneberga stuk fast med lite mer moderniteter.

Av Kattis - 3 februari 2014 23:36

VECKA 6 - HEMMA
 
034. Hur ser ditt drömhem ut?
035. Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten?
036. Vilken stil har du hemma?
037. Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
038. Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma
039. Hiss & Diss - Ditt hem
040. 5 saker som aldrig kommer in i ditt hem
 

Av Kattis - 3 februari 2014 17:21

Idag har jag satt mig ner och sökt inte mindre än 8 jobb på sll.se :-)
Drömmen vore att få nattjobb på sjukan som uska. Eller natt jobb överlag inom vården som uska.
Mötet vi skulle haft i torsdags gällande jobb på Mg vart framflyttad till nu på onsdag kl.10.00 så håll tummarna att de inte blir framflyttad igen! Skulle nämligen inte förvåna mig!!! :-/
Ska ringa även på 5andra jobb imörabitti. Orkar inte längre med att vi har de så här :-(
Hur som på onsdag möte med chef och af handläggare. Samma dag kl.13.30 har jag tid till en skuldrådgivare där vi ska få hjälp med att få stenkoll på ekonomin.
På torsdag är de tid till arbetsterapeut på barnhab med Colin.
Och på fredag har jag tid själv till min arbetsterapeut!
Så fullt upp verkligen.

Det känns på nå konstigt vis som att den här veckan kommer bli bra. Vill verkligen tro,det. :-)

Nä ska om inte alltför lång stund fixa nya veckan med nya utmaningar på bloggen :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards