finskaflikkan

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Kattis - 2 februari 2014 18:22

5 slags statusuppdateringar/inlägg jag stör mig på...

1. När par pratar öppet om sex sinsemellan på fb... Inte störande egentligen men hey jag vill inte veta om hur ni gör och vad. Haha.. :-)

2. När par bråkar öppet på fb.

3. Avskyr ALLA inlägg/bilder vad gäller skadade/lemlästade djur.

Nu var de jävligt svårt att komma på fler ju... :-o :-/ suck....

4. Ja just de träningsinlägg... När folk checkar in på sina gym m.m Typ. ;-)

5. Och så gillar jag inte matbilder enbart pga att jag blir så.sugen.och inte får/kan smaka. ;-) :-p

Av Kattis - 2 februari 2014 13:37

Seinfeld maraton här hemma idag! Ska om orken infinner sig senare möblera om i vardagsrummet. Skulle även stekt pannkakor igår men gör de idag istället. :-) tror Colin blir glad.
Vi åt fläskfilé, ugnstekt potatis och chilibearnaise igår istället. :-) mkt gött!

Hoppas ni alla får en fin fin söndag.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards