finskaflikkan

Alla inlägg den 31 oktober 2015

Av Kattis - 31 oktober 2015 21:57

Har varit en mysig och lugn dag med finaste familjen. :-)
Åt Karlssons frestelse till sen lunch. :-D så förbannat gott!
Och så har de varit godis och glass för C. Varit ute på en kort promenad.
Nu på kvällningen så åt vi lite ost och kex som smakade käften behändigt!!!

En philadelpihaost sensation med vitlök/örter smak, fyfan så god alltså!!!!!

Brieost är ju liksom ett måste. :-)

Och så en italiensk bricka med creme ost och olika sorters kryddning på.
Så hade vi även bonjour vitlök, en castello blåmögel ost till Håkan och så villa jag även testa philadelphia marabou (vilket är nog de vidrigaste jag smakat på länge!!!!) hyi!!! Men som tur är för oss så älskade Colin den så då får han äta upp den. Och en del slank ner för han på nga kex. :-)

Favorit kexen! Love sesamfrön!!!! Mmmmmmmmmmmm :-D och så hade vi saltiner och smörgåsrån. Nam Nam.

Till efterrätt gjorde jag en supergod kladdkaka på mörk choklad ochtill det lättvispad vaniljgrädde. Mums mums :-)
Och så massa ljus brinnande lite här och var.

Och så fick jag härliga fina bilder av en fin tjej vars lilla dotter ligger nära vår dotter <3
Så vackert det är där på skogskyrkogården när de är så mörkt. Och alla ljus. <3
Tack för bilderna <3

En perfekt lugn skön fin dag med massa go mat och Mys med dom bästa.

Bättre dag kunde man inte fått. :-) <3

Godnatt

Av Kattis - 31 oktober 2015 18:41

Min pappa och ena syster va till Nicole och gjorde vinterfint och tände ljus. <3

Gör så sjukt ont att inte kunna åka dit själv och göra de man vill, hälsa på och bara va. Måste dit snart med Mira också så hon får se och vara där med sin storasyster <3
Skulle vilja ha en familjebild på oss alla, jag, Håkan, Colin och Mira vid graven. Hela familjen samlad. <3
Får hoppas de blir inom snar framtid!

Lilla fina Nicole. Så oerhört saknad och älskad av oss alla. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards