finskaflikkan

Alla inlägg den 2 maj 2015

Av Kattis - 2 maj 2015 03:22

Kan fortfarande ibland inte ta in att vi ska bli föräldrar igen. Att vi ska få ett till barn. En bebis. <3 och jag är så överlycklig så jag spricker. :-) samtidigt som jag är livrädd...

När vi va ute och gick en kortare promenad igår fm så tänkte jag på att vi om ett par veckor kommer gå här inte med bara C nu, utan även med en bebis i barnvagn. Att jag ska upp på natten och mata henne, byta blöjor igen, att få hålla om henne och trösta henne och ge kärlek till ett till barn (!!) ... Känns så overkligt men jag vågar sakta släppa in dom tankarna :-)

Kommer på mig själv ofta att jag klappar magen och pratar till henne, C har också börjat intressera sig för bebis mer, han klappar på magen, lyssnar på magen och säger varenda gång vi pratar om henne att när jag och bebis kommit hem från sjukhuset, ska C själv gå köpa mjölk till henne så hon får äta. <3 :-)
Min stora fina pojke. <3

Känns overkligt att jag blir trebarnsmamma, och att jag igen kommer ha två (!!!) levande barn här hemma.. :-)
Mina två älsklingar. <3

Av Kattis - 2 maj 2015 01:52

Sovit typ hela eftermiddagen.. Somna runt 14 och vakna igen 18.00 :-o :-)
Va rätt så trött så kanske inte så konstigt.. Att sen järnet är dåligt i kroppen hjälper ju inte till precis heller. :-) och tack vare den långa middan jag sov kan jag inte sova nu istället..
Ska Iaf se klart på ett avsnitt av true blood, sen ta en smörgås och göra en kopp te och försöka sova sen.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards