finskaflikkan

Alla inlägg den 3 maj 2015

Av Kattis - 3 maj 2015 15:46

Kollat på förlossninsprogram på datorn och jäklar i min låda vad man grinat!!! :-)
Mest glädje tårar då efts jag vet känslan hur underbart de är när man får bebis upp på bröstet och hör de där världens bästa skriket som.finns :-)
Men lite också för smärtan.. Vissa hade ju sån panik så man satt och tugga på naglarna... Hua.. Ska jag verkligen gå igenom de där en tredje gång... Hur dum får man va egentligen? Höhö... Men som tur är så vet man ju att smärtan är övergående dessutom får du världens finaste bebis som tack för all smärta man går igenom. :-) och de är så himla värt!!! :-)

Längtar ännu massor mer efter vår lilla. <3

Av Kattis - 3 maj 2015 07:35

Fy vilken skit morgon. :-(
Man inser grejer man inte vill ta in.
Men nu måste vi göra nåt så de blir förändring pronto!!!!
Habiliteringen häruppe är ett stort jävla skämt och dom enda som faktiskt kunna hjälpa oss bra med allt va rosenlund i sthlm!!!
Bett om ett jävla läkarintyg sen tre veckor tillbaka för vb och har fortfarande inte fått den. Och fredag är sista dagen den får komma in till fk sen måste vi göra en ny jävla fitt ansökan till fk... :-(
Nej idag är verkligen ingen bra dag och imorgon när man kan ringa igen så ska dom få höra ett o annat!!!!

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards