finskaflikkan

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Kattis - 14 maj 2015 07:17

Ny vecka idag då på graviditeten. :-)
Nu går de hemskt jäkla långsamt, är så jag blir tokig.. En hel vecka känns som två veckor...
Men jaja..
Mår som man ska. De e tungt, otympligt och svettigt. Är varm som en kamin och avskyr det!! Speciellt om de e varmt ute också... Är även blek, trött och känner mig orkeslös. Har järndepåer på 13 och hb på 112... Och de känns. Men sjukvården verkar tycka de är supervärden så inget jag kan göra nåt åt mer än att dra i mig såna där äckliga duroferon..
Annars är andra värden super.

Lilla M rör sig massor och jag känner varenda rörelse typ. :-)
Hon har hicka typ 20ggr om dagen. :-D
Och jag har märkt att hon rycker till vid plötsliga ljud.. :-o :-) ex när jag stod och diska så råka jag tappa ett glas eller vad de va, jäklar va de ryckte till i magen då.....

Känner även av när de vibrerar i magen, hon typ darrar eller hur man ska säga. :-) ska tydligen vara att hon kanske kissar då eller nåt. :-)

Känner mig faktiskt klar med graviditeten nu. Är så spyless på de här redan så de känns nå hemskt i kroppen... Känner mig som bara obekväm.. Men hon får allt stanna i minst 6veckor till då hon räknas vara färdigbakad :-) <3

Men men nu blir de kaffe och kolla lite på datorn.

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards