finskaflikkan

Alla inlägg den 21 september 2015

Av Kattis - 21 september 2015 08:18

En så gla och go onge vi har <3 :-)

Av Kattis - 21 september 2015 08:01

Tänk att de är 1 år sen jag och mamma va i London. :-)
Gud så kul vi hade och oj vad jag älskar de landet. :-)
Jag Och H har sagt många ggr att de är ett land vi så gärna skulle vilja flytta till, men då ut på landet, inte mitt i smeten.. Lite typ hem till gården stuk sas :-)
Ååååh va kul de hade varit. Kanske när barnen är äldre? Kanske när dom flyttat från boet? Kanske aldrig? Ja den som lever får se ;-)
Men de vore en dröm.

Oavsett så har jag och mamma planerat att åka dit igen nästa år. Men då vill jag ha hela min familj med. H och barnen också. Och så hoppas jag att vi kan stanna lite längre än 4 dgr :-)
Eller att min fina pappa är Bv och bara H följer med och isf en weekend bara? Vore också nåt :-)

Skulle även vilja åka till Skottland och Irland. Även Italien vill jag till.. Och de ska jag göra innan jag lämnar in handduken. :-)
Så de sa.
Jag och syrran S har pratat mkt om just Italien att bara hon och jag ska dit och äta massa god pasta på nån fin trattoria och dricka go italiensk vitt vin. :-) inte helt fel.

Men men nu iår ska jag, H och barnen "endast " resa till Stockholm i december. Min pappa fyller nämligen jämt. Och de lär ju firas med pompa och ståt :-D
Tanken är att vi åker på mellandagarna och stannar över nyår oxh åker sen hem runt 2-4/1 nångång :-) Blir nog bra de tror jag.
Och hoppas att de går att genomföra också såklart :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards