finskaflikkan

Alla inlägg den 18 september 2015

Av Kattis - 18 september 2015 16:03

Min kväll och helg är räddad med mina favorit ostringar, Coca Cola och Vampire Diaries säsong 6 :-D <3
Ååh vad jag väntat och längtat efter att få säsong 6 wihoo.. Mini julafton gör mig ;-)

Av Kattis - 18 september 2015 00:58

Att man kan explodera av kärlek för sina barn :-) herregud så mkt jag älskar dom. Finns inte ord som räcker till. När Mira kom så är de som att mitt liv blivit komplett. Jag mår bra igen.
Ja jag saknar Nicole nå sjukt mkt och jag älskar henne ända till universum och tillbaka.. Men jag minns henne mer och mer med glädje än sorg. Och jag tror mkt har att göra med att M kom till oss. :-) <3
Jag vågar tro igen. Jag vågar leva igen.
Mitt gamla jag som jag va innan N dog börjar komma tillbaka sakta men säkert.
Jag vet att jag aldrig kommer bli densamme igen som då. Men de är skönt att veta att allt är på G mot rätt håll. :-) mot de bättre. <3

Och så finaste underbaraste Colin som växer på alla sätt och vis. Stoltaste storebror får man leta efter, så snäll och omtänksam. Han är mån om att M ska ha de bra.

Och han är så duktig när de gäller skolan. Går upp varje morgon och allt går med lätthet nästan.

Lite som att allt är för bra för att vara sant. Men (!!!) jag tänker njuta av de här, suga in varje minut och sekund :-) <3
För ååh vad jag älskar mitt liv nu.
Min finaste familj H, C och M. Och så lilla ängeln N.

Mina allt. <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards