finskaflikkan

Alla inlägg den 8 september 2015

Av Kattis - 8 september 2015 07:37

Jag tog min första pw igår på 45min med M i vagnen. Körde min egna stil, varannan låt va en snabb låt där jag gick riktigt snabbt så jag knappt fick luft :-) och varannan låt va en lugnare låt och då gick jag lugnt och hämtade andan :-)
Kändes kul och bra. Tänkte köra med de varannan dag iaf till en början.
Så får vi se vart de barkar av sen..
Har nga olika förslag att välja på. Men de lär ju va nåt som inte är för elakt för lederna... De ena är att gå på gym men de är så trist speciellt utan träningskompis.. Och ska jag gå på gym är de vikter som gäller.. Och de är.inte lockande just nu.
Det andra är gruppträning med flera olika träningspass bla. Zumba tex.. Men dit vågar jag inte heller gå då jag är så otränad.. :-p
Och de tredje är vattengympa.. Det är snällast mot lederna och jag gillar de! :-)
Det enda om jag nu ska gnälla är att de är jobbigt att man måste duscha och torka sig efteråt och bära hem.tunga blöta handdukar/kläder ;-) :-p

Men de lutar sig mot vattengympa nu iaf resten av året och så Promenader 2-4ggr i veckan.
När jag gått ner lite mer i vikt och konditionen är något bättre kanske man vågar söka sig till gruppträningen. :-)

Hittils har jag gått ner 14,6kg sen M föddes :-D så känner mig taggad. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards