finskaflikkan

Alla inlägg under juli 2016

Av Kattis - 17 juli 2016 06:28

Skiktröntgen gjordes igår på H med kontrastmedel. <3
Det visade inte på proppar iaf. Men en KRAFTIG lunginflammation dock. Och efts han har astma sen tidigare, så förvärras ju det pga lunginflammationen. Därför har han tungt att andas <3 han har en hemsk hosta som dom inte vill ge hostmedicin för, för de kan ge andningadepression mkt lättare nu :-(
Han är så sjuk och jag mår så dåligt :'( hatar det här. Önskade att han fick vara hemma här. Att jag fick lägga mitt huvud på hans bröst och han håller om mig. <3 som vi brukar sova. <3 men nu är jag själv för att han ligger på sjukhus och är så dålig. :'( får hoppas tiden går fort så vi kan åka och hälsa på han snart igen. Min fina H <3

Av Kattis - 16 juli 2016 18:45

Varit och hälsat på Håkan på sös idag <3
Usch vill bara ta med han hem :-( känner mig helt förstörd. Det har tagits nya blodprover idag och en skiktröntgen med kontrastmedel ska göras idag också. Så får vi se vad det visar om de visar nåt. Är så orolig så jag blir handikappad typ.. Har svårt för att ta för mig saker att göra. Orkar precis med barnen. Sen är de slut. Typ.. Sover oroligt.. :-(
Nej usch. Han måste bli bättre!!!!

Av Kattis - 15 juli 2016 08:43

Usch. Nu är Håkan på väg till Vc igen. Han mår så dåligt.. :-(
Får se vad dom säger denna gången.. Bara hoppas dom ser till att hjälpa!!!!

Av Kattis - 14 juli 2016 18:51

Fått vabba 4dgr denna veckan. <3
Fått iaf mysa ordentligt med mina ungar. Och hjälpa H så att han blir friskare. <3

Idag har jag, Colin och Mira haft en helt underbar dag med massa go fika, köpt nya sandleksaker, lekt på 2 olika lekparker, åkt buss. Spelat minigolf m.m :-D
Bara vi 3. Jag och MINA 2 barn <3
Det bästa som finns i hela världen. Mina ungar. <3
<3 Karl Colin Antero & Aili Mira Susanna <3

Stekt ett helt lass med pannkakor till middag. Och dom vart superduper goda. :-D lövtunna, krispiga kanter och alldeles lagom salta och lite sötma. Och så grädde och sylt på.. Mmmmmmmmmmmmmm. :-)

Nej. Ska glo på tv nu och slappa. Hoppas att alla barnen somnar snart eller iaf lugnar ner sig :-p mkt spring nu (sockret från pannkakorna som verkar nu) :-p


Av Kattis - 12 juli 2016 20:02

Fina prinsessan med en liten tofs :-D <3
Så underbart söt, fin, vacker och helt fenomenal <3
Nu blir de och köpa massa håraccessoarer till henne. :-) iiiihhhh :-) <3

Av Kattis - 10 juli 2016 06:49

Tufft att jobba långpanna :-o 7-21:30 alltså. 2st 30min raster och nån fika på 10min då och då. Annars jobb hela tiden. Va så trött igårkväll så såg nästan dubbelt.. Som tur är sa en ssk att jag kunde sova i personalmatsalen på soffan. Och det gjorde jag också. Somna inom 30min och sov tills väckarklockan ringde 6.
Jobba 7-15 idag. Sen hem äntligen. Jobba kväll på måndag och tisdag. Huhuh och så dag på onsdag och torsdag...

Tjingeling

Av Kattis - 9 juli 2016 05:23

And im loooooving it!!!! :-D

Av Kattis - 8 juli 2016 19:04

Minnen :-D bilden taget för exakt 1år sen <3 när Mira bara var nån dag gammal <3 Fina underbara lilla prinsessa som nu är 1 helt år gammal :-D <3

Jobbat dagpass idag. Imorgon är de långpanna, vart extra imorgon då en är sjuk. Söndag dag iaf.. På måndag får jag sova till iaf 10 typ.. För då jobbar jag kväll.. :-)

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards