finskaflikkan

Alla inlägg den 10 november 2016

Av Kattis - 10 november 2016 21:02

Bestod av ugnsrostade vaxbönor, fläskfilé och vitlökssmör ? ?
Fyfan så gott!!!
Åt vid 17 ca pch är fortfarande proppmätt :-)
Älskar lchf alltså!
Börjat med liberal lchf lite långsamt. Och de går bra faktiskt. :-)

Av Kattis - 10 november 2016 09:00

Det bästa jag vet är att få se när mina 2 barn leker tillsammans, va omtänksam och underbar C är med sin lillasyster <3
Att få se hur M ser upp på sin storebror och skrattar så mkt, när han busar med henne. <3
Att få höra deras andetag och höra dom skratta tillsammans.
När jag kmr hem från skola, jobb, ja utifrån överhuvudtaget att få känna värmen, saknaden mina barn haft efter mig, hur dom sträcker ut armarna för att krama om mig. Och skriker MAAAAAMMMMMAA :-) <3
Mina 2 älsklingar. Mitt allt. Mina liv.
Utan er vore jag inget.

Och Nicole. Min älskade ängel. Vad du är saknad. Va stolt du hade varit över dina syskon. <3
Så ofta jag tänker på hur de varit om vi haft 3 levande barn här hemma. En liten tjej på 5år 8mån 10dgr gammal, med järnvilja som sin mor, ett stort hjärta av guld och med knallblå ögon och långt hår med lugg. Full i bus och spring i benen. <3

Älskar er alla 3 till månen och tillbaka. <3

Mina älskade pluppar <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards