finskaflikkan

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Kattis - 6 november 2016 21:33

Har mått sådär småkonstigt i helgen, sådär som man inte kan sätta fingret på vad det är... Och idag när jag vaknade hade jag lite små ont i halsen.
Tänkte inte mer på det.
Och sagt och gjort senare på eftermiddagen fryser jag och svettas. Har tungt att andas och mår som en påse skit. Feber på 38,2 inte så högt egentligen men ändå feber. Och smärtan i lungorna och hals. :-( inte kul.
Så fått sjukanmäla mig idag :,(
Inte kul de heller. Speciellt inte när jag redan ska vara sjukskriven i 3v snart :-(

Förkylningen eller va de är kom verkligen inte lägligt! Och jag hoppas av hela mitt hjärta att den försvinner före operationen!!

Att jag har tjejveckan på detta känns ännu mera skit.

Nä håll tummarna att detta går över snarast så jag kan gå tillbaka till jobbet!!!!

Av Kattis - 6 november 2016 12:28

Colin har haft höstlov nu i en vecka. I söndags så han för första gången över hemma hos moster Johanna och kusinerna Niko och Sami :-) hade gått så bra och han hade kul.
I fredags så var Sami hemma hos oss och sov över. Ordnade med film/chips kväll och dom båda somnade tillslut runt 22:30.
På morgonen ordnade jag pannkaksfrukost och så lekte dom och hade de skoj och ritade.
Till lunch blev de pasta med korvgryta. Pch så gick S och C ut med H för att promenera samt få i sig en lördagsglass :-)

Va en riktigt bra dag!

På sen em/kväll fick Nicole de allahelgona fint hos sig <3

Idag tar vi de bara lugnt. Ska sätta igång en tvätt. Plugga lite inför Religionprovet som är på fredag. Annars bara vara. Mysa med mina goa fina vackra underbara barn <3 <3

Bloggdesign av yrlaklara.se ©

Presentation


19/2-18 är den första dagen i mitt nya liv. Tillsammans med Itrim så ska jag både bli hälsosammare och hitta min motivation till att träna och ändra de gamla vanorna. :-)
Att jag blir smalare på köpet är inte direkt fy &skam. 😊
Är ensamstående

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Flower Design Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards